MİM: İnce Detaylar

Mor Rimel'in blogunda gördüm bu mim.i tam benlikkk:))))))) Kafa da azıcık çakır keyifken yapmak hoş olur diye düşündüm:)))))) Bakalım ne kadar saçmalayacağım. Kusurum olursa affola şimdiden;) Öpücükleerrrrrr!

Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?
Hahahahah:))))) Olmaz olur mu hiççç? "Beni benden alırsan, seni sana bırakmam"!!!!!
Çağrı Emrah Yıldırım'ı O Ses Türkiye'den bilmeyen var mı yiaa? Adam öyle içten söylüyor ki en duygu yoksunu adamı ağlatır. Bin kere çevirip çevirip dinleyesim geliyor. Her şarkı bu kadar mı yürekten söylenir. Ağzına sağlıkkk!!!!!!!! O söylesin ben dinleyeyim saatlerce.
En son hangi kitabı okudunuz?
Bram Stoker- Dracula
















Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
Kesinlikleeee Kırmızı Ruj!







Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
Kendi fotoğrafım:))))) Seviyorum kendime bakmayı yau:)

Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?
Pirates of The Caribbean 1, Titanic. Hiç bi zaman sevdiğim şeyleri teke indirgemeyi başaramadım.


Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?
Eskiden Gossip Girl öyleydi benim için. Zamanı durdurur sadece Chuck'ın repliklerine odaklanırdım. O bitince Californication bir süreliğine o boşluğu doldurdu ama Hank Moody'nin karizması bile dikkatimi toplamaya yetmedi:((((((


















Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?
Bağırıp çağırmam lazım. Başka türlü geçmez sinirim. Kendimi ifade etmem lazım. Susarsam kudururum. Bide söyleyeceğimi söyler kapıyı çarpar yalnız kalmak isterim. O anda sevdiğim bir müziği açar en az 5 tekrar dinler sakinleşirim. Yok bağıramıyorsam da ortamı bir an önce terkederim. Arkama bile bakmam..












Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
Klasik Xperia Z teması yau:))))))











Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?
Şemsiyem. Islanmayı, ıslak olma hissini hiçç sevmiyorum çünkü.













Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
Johnny Depp'e karşı bir saplantım var. O bakışlarındaki derinliği, alaycılığı görmem, çözmem lazım. <3


















Bu mim de bukadarcıkkk! Yapmak isteyen herkes yapabilir:)

Yorumlar

  1. Kırmızı ruj ve Johnny Depp süpermiş!
    Titanic filmini dünya üzerinde sevmeyen bir ben varım galiba :(
    Kötü hissetim kendimi birden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmeyebilirsin yau zevk meselesi sonuçta. benim ilk izlediğim gerçek film olduğu için yeri ayrı. üstelik hem dvd'den hem tv den 50 defa izlemişimdir. johnny ve kırmızı ruj gerçek aşk benim için. asla vazgeçmem <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar