bişi söyleyip kaçıcam...

benim için netlik önemli. yüzün başka, dilin başka derse olmaz. samimiyetsizliğe gelemiyorum. anlamak çok mu zor????? kötü davranışım varsa yüzüme söyle. insanız kusursuz değiliz. tavır alıp, susup, anlamamı beklemek vakit kaybı bence. belki canın sıkkın ne bileyim ben? her şeyi üzerime alınınca alıngan oluyorum , tepki verince kaba oluyorum, vermeyince umursamaz oluyorum. NET olun canım feda.

insanlar cidden garip. yapmayın kuzum, etmeyin balım. hayat kısaaa! tavırla küslükle heba etmek anlamsızzzzzz! çok sıkıldım bu işten.

öpücükleeer :))))))))

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Tek kişi tek olay değil bu. Artık sürekli bi trip bi tavır halinde insanlar ve ben buna gelemiyorum. Sinirlenip kabalaşmaktan da hoşlanmadığımdan geleceğe not olarak yazdım. Benle kimin ne derdi olursa gelsin yüzüme söylesin istiyorum. Çok mu şey bekliorum� acaba :-\\

      Sil
  2. Kim kızdırdı yavrumu.

    Kıyamam ben sana. NET OLAN CANIMIZI YESİN. SİNSİ SİNSİ DOLANMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçlusu sensin! Konuşmuom senle:-( :-( :-(

      Sil
  3. Böyle yaparsan benim gibi yalnız kalırsın demediler deme :D Çünkü insanlar artık böyle; test edilip onaylanmıştır.
    -Bir tost...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle dobra tostlarım olsa keşke... dönüp dolaşıp gene geri gelecekler sille tokat görünce merak etme. Bu yalnızlıklar geçici. Yeri doldurulamayacak kimse yok şu hayatta. Beni anlayan, her hareketimi yargılamayan insanlar kalsın o bana yeter tostum. Yorum için sağol:):)

      Sil
  4. canım blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim sevgiler:)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar