Gecenin Şarkısı

Işın Karaca'nın sesine bayılmayan var mı?
Her şarkısını sevmesem de bu şarkısı ne hikmetse arada bir dilime dolanır.
Uzun zaman mırıldanır dururum.
Yine tuhaf bir şekilde bana enerji veren şarkılardan:)


Aşk dediğin acısız olmaz ki
O zaman ateşi başına vurmaz ki
Yüreğin ağzına gelmezse
Kimse kimseye yanmaz ki
Çat kapı dayanır odalarına
Bırakmaz bugünün işini yarına
Sormadan girer kanına
Yüreğin aklina uymaz ki
La la la la la lambayi yak
Hadi uykularindan uyan, hadi kalk
Bağıra çağıra kaçıyor hayat elinden
Kenarından köşesinden kap
Acelesiz olurmu? Su yolunu bulur mu?
Kan damarda durur mu? durmaz
Dünya tersine döner mi a canım
Saatler dünü vurur mu? vurmaz

Yorumlar

  1. Çok da bayılmıyorum Işın Karaca'nın sesine beybi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyucuuu huuu ven beğeniyorum noktaaaa. Sen beğenmiosan yorum yazmican huleynnn şarkı la bu dünyayı kurtarmadık:-D :D:D:D

      Sil
  2. Var! Ben!!! Sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum:)))))

    Öptüm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ne şarkıymış arkadaş kimse sevmedi gitti😂😂😂 adaşım bile sevmiyorsa üstüne çizgiyi çektim gitti

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar