bugün benim için çok kıymetli birinin hayatındaki önemli günlerden biri. umarım ki her şey istediği gibi olur, hiç bir aksilik çıkmaz, o güzel gözlerinin içi hep güler. çok istememe rağmen sanırım bugün yanında olamicam. bu yüzden binlerce kere özür dilerim. mutluluğunu paylaşamadığım için. biliyorum bu insanın hayatında 1 defa olan bir şey. ama yokluğumun çok da farkına varılacağını sanmıyorum. o heyecan arasında kaynarım diye umuyorum.

gelelim katılmama sebeplerime. aslında bir çoğu bahane gibi görünebilir ama benim için önemli. bir süredir keyifsizim ve ne yaparsam yapayım hep aklımı kurcalıyor. evet şu ameliyat işi. hayatımda ilk kez bu kadar korkuyorum. bu yüzden kafam bu denli meşgulken eğlenemicem ne kadar istesem de. üstelik tanıdığım kimse olmicak etrafımda kafamı oyalayabileceğim. kendimi güvensiz hissediyorum bu yüzden. başka zaman olsa yine bir şekilde üzerine giderdim ama içimden gelmiyor. enerjim yok:( surat asıp kaygılı gözlerle etrafı süzmek istemiyorum.
...
lütfen beni bağışla. seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun zaten buna seni inandırmaya çalışmayacağım. hayatın boyunca hep çook mutlu ol. gözünü açıp kapayıncaya kadar tüm dileklerin gerçek olsun. size içten kocaman bir kucaklamayla mutluluklar dilerim. öpücükss!!!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar