Kurtuldum, Bitti, Evdeyim...

Mirebağğğğğ! 3 günde beni özlediniz mi bilemem ama son durumumu başlıktaki 3 kelimeyle özet geçiyorum. Arayan soran gelen giden herkese de aynı şeyleri tekrarlıyorum. Sağolsunlar varolsunlar. Telefonum susmak bilmedi. Kötü gün dostları böyle zamanlarda anlaşılırmış zaten. Annemle beraber aldık bu tshirtü hem rengine hem mesajına bayıldımm <3 Üstümden çıkarasım gelmiyor. Annem de hastanede her an yanımdaydı. Gece boyunca hiç uyumadı:(

Son dönemde kafamı kurcalıyordu fena halde. Her lafın başı "nolucak bakalım"dı. Şimdi bitti ya üstümden yük kalktı. İyiyim çok şükür. Arada ağrı sızı olması normal, hiçç kafaya takmıyorum. Evin içinde dört dönüyorum diye kızıyorlar hatta. 1,5 litrelik su şişesiyle dudak dudağa aşk yaşıyoruz dünden beri asdfghjk:p Sevgilim olsa kıskanazsdfghjklşpçdhgdfdjşış.... He tamam olduu:p Doktorumun ricası falan değil bildiğin emretti. "Sana ilaç vermiyorum bak sadece solungaçların çıkana kadar su içeceksin diyorum" dedi. Ömrümün sonuna kadar durum budur a dostlar. Ben de derman için 2 yudum su içmekten hoşlanan insan değilim:( Napiim artık mecbuur içecez.

Ameliyat iyi geçmiş doktorların dediğine göre. Damar yolu açmanın önemini anladım valla. Sevgili hemşirlerime selam ederim:) İlki öyle bir candan hoşgeldiinizzz diye karşıladı ki kendi de saçmaladığını farkedip bi toparlandı:p "Sanki yine bekleriiz biz burda çok sıkılıyoruzz der gibi oldu" fln bişiler sayıklamaya başladı:p İlk defa erkek hemşirelerim oldu. Gece yanımda kalan interndü sanırım. Saat başı odaya girip çıkıyor uyu uyuyabilirsen. Her seferinde de aa sen hala uyanık mısın demez mi:p Git boğ:p Dünyanın serumunu verdiler litre litre. Çişim geldi kalkıcam diyorum, başın döner düşersin diyorlar. He dönmesine dönüyor ama yapıcak bişi yok. Çekilin deyip bir kalkıp koşuşum var ahahah tam videoluk:p

İşerken canın yanması diye bişi var bi de. Taş düşüren biliir anam başkası anlamazzz:( Bana da sten midir nedir takmışlar. Haberim yok. Sanırsın taşı bi daha düşürüyorum. Ağrı kesici yaptılar da geçti neyseee. Doktor beni uyanık görünce azarladı bide yeni çıktın ameliyattan dinlen diyor. Sen sten takarken bana mı sordun, ben kalktım koştum bile diyorum. İyi halt ettin iyi ki dikişin yok dedi:p Deneyimliyim koçuum raad ol dedim valla :D Neyse alıcaklarmış yılbaşından sonra. Hadi son 9 :)))

En büyük bomba da sabaha karşı oldu. 5'te geldi odaya ıkınıyor sıkınıyor. "Noldu?" dedim elindeki eşşek kadar iğneyi gösterdi. Anaammm! Bir yandan da kapının önünde duruyor sanki kaçsam tutacakmış gibi:p "Bunu sana vurmam lazım kusura bakma" dedi. "Damar yolundan mı yoksa? :((((((" dedim yüzümü ekşiterek.
Değilmiş:) Resmen sevindim. Manyak değilim tabii ki:p Turnike gece 2 kere tıkandı falan baya uğraştı serumlar gitsin diye bir de anasını satayım iğneler yeterince can acıtmıyormuş gibi bir de ilaçları arı zehiriyle mi yapıyorlarsa artık bir de ilaç yakıyor peşinden. İllallah ettim yakan kavuran antibiyotiklerden. Hoş mide bulantısı ilaçları da az değil de neyse... Kıçıma yedim iğneyi ama benden tepki yok uslu uslu oturuyorum. Dayanamadı " ben bu yaşta korkuyorum iğneden deli gibi. Senin gıkın çıkmadı helal olsun" gibi bişi söyledi. Bunu söyleyen adamın vücudunda sadece görünen yerlerde bile bir sürü dövmesi vardı:p Piercingleri saymıyorum:p Çocukken o kadar çok hasta olurdum ki iğne vurulmaya alışığım. Dedem sağlık memuruydu o yüzden hep o yapardı. Hadi ben öyleyim de diyemedim ya la o dövmeleri sen nasıl yaptırdın iğneden korkuyorsan diye:/ Dumanlıydı kafaaaa! Sanırım 15 yaşında fln sandı beni:p

Neyse efenim sabah oldu doktorlar geldi gitti taburcu edemediler bir türlü. Sigortadan haber bekleniyor millet yemeğe çıkmış. E acıktık... Yemek söyleyin diyorum yoğunmuş efendim, ben ineyim diyorum yassah diyorlar. "24 saattir açım hepinizi yerim burda kimsenin ruhu duymaz" dedim:p Yanıma refakatçi dışarlık hemşiresini verdiler snoopyli pijamamla indim aşağı ama altı bot üstü desenli pazen pijama:p Millet parmakla gösteriyor kıza bak diye:p Kepazelik. Yanımdaki kız da bir suratsızzzzz! Pijamam da soldakinin aynısı :))))) Tshirtüm de yazının başındaki bordo üst:)Şirin şeyler aldım demiştim:) İlgi görünce de hoşuma gitti. Pijamalarla çıktım hastaneden:)))) Şımarıklığın zirvesindeyim son 2 gündür. Annem perişan oldu bitek ona üzüldüm. Evde ananem gözümün içine bakıyor kıyamam yaaaaaaa:) Ailemi çook seviyorum!

Kısa kesmeyi başaramadım yine. Zaten ne zaman becerdim ki. Özeti budur. Merak etmeyiniz toparlanıyorum yavaş yavaş. Evdeyiz bu aralar. Sıkıldıkça post girerim artık.

ÖPÜCÜKLEERRR!!!!!


Yorumlar

  1. Çooook geçmiş olsun!
    İğneyi okurken ürperdim vallaa ıyyyy!
    Suyundan yudumlarken bol bol yaz, biz de keyifle okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIMSINN:))) Sen istersin de yazmaz mıyım hiçç:))))))
      iğneye bi düşmanlığım yok aksine hap yutamadığım için hayatımı kurtarmıştır defalarca:) Ağrı kesici de en etkili yöntem iğnedir. Denenmiştir:)
      muckks!

      Sil
  2. Geçmiş olsun, sağlığımıza bundan sonra daha dikkat edelim, su can gibi bir nick kullanan birisinin de suyu sever olması gerekir diye düşünüyorum :)) Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfgh hayatım çelişki ve sen bunu kısa zamanda kavradın:) dikkatine kurban:p Çift dikiş dileklerin için ben teşekkür ederim:) Destek için bi kere daha ederim. Mucksssss:)

      Sil
    2. O zamaaaaaaaan istek post yapıyorum.
      Bize bol bol müzik yazısı yaz.
      Senin bu konudaki zevkin tartışılmaz.
      Şöyle takalım kulaklığı,dinleyelim listelerini de pası silinsin ruhlarımızın :p

      Sil
    3. Yihhuuu yazarım tabii😁 beğenildiğine sevindimm:):):) hemen düşüneyim bi playlist teması... öpücükss

      Sil
  3. Seni bi'türlü arayamadım ya ayıp bana lan. Bebeğim inan başım çok kalabalık, burda durumlar azıcık karışık, benim de can azıcık sıkkın bir geçmiş olsun diyemedim :(((

    affet, telafisi pek yakında. seni seviyorum. o pijamanı da yerim. dün bezelyeye yolladığın fotoğrafta da hasta durmuyordun burda bi ton ayak yapmışsın ama susuyorum :D

    anneni yerim, anneler ne kadar da tatlı ya of gidip uykusundan uyandırıp öpesim geldi o denli :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn! çok bozuğum sanaa... affetmek büyüklüktür hadi öp barışalım:)
      hasta hissetmediğim için değilim. ağrı kesiciler candır. yılbaşına kadar böyle. o kocca iğneleri kıçıma yediğim doğrudur asdfghjkllş:)))))
      picamam çook güselllllll <3
      anneler candır!!!
      sonracııma love you! bi daha beni ihmal etme!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar