PLAYLİST#2 Dinlemekten Hiç Bıkmayacağım Şarkılar ( Türkçe)

Mor Rimel'ciğim sağolsun müzik zevkimi beğenmiş, playlistler istedi. Ben de Öldüren Şarkılar 'dan sonra yeni bir listeyle karşınızdayım. Önceden durup tasarlamaya çok vaktim olmadı. Doğaçlama bişiler yapmaya çalışacağım. Kısa kesemezsem kusura bakmayın şimdiden:))))))

Sadece düşünüyorum yabancı ve Türkçe olarak ayırsam mı diye ve evet sanırım öyle çok daha iyi olacak. Best of tadında karışık liste yapmak ve oldies but goldies şarkılar listesi de belirmeye başladı kafamda hepsi sırayla;) Hadi başlayalım:)

1- MFÖ- Yalnızlık Ömür Boyu: DİNLEYİN.
2- MFÖ- Sakın Gelme: DİNLEYİN.
3- Grup Vitamin: İstanbul'da : DİNLEYİN.
4- Sertab Erener: O Yee: DİNLEYİN.
5-Sertab Erener: Zor Kadın: DİNLEYİN.
6-Sertab Erener: Aslolan Aşktır: DİNLEYİN.
7- Demir Demirkan: Zaferlerim <3 Demir Demirkan solosuuuuuuuuuuuu <3 DİNLEYİN.
8- Demir Demirkan- Aşktan Öte: DİNLEYİN.
9- ATHENA- Macera:)))) DİNLEYİN.
10-DUMAN- Hatun <3 DİNLEYİN.
11-DUMAN- Seni Kendime Sakladım: DİNLEYİN.
12-Ezginin Günlüğü-Sigaramın Dumanı: DİNLEYİN.
13-Mirkelam-Tavla :DİNLEYİN.
14- Ajda Pekkan-Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile: DİNLEYİN.
15- Ajda Pekkan-Sevdiğim Adam: DİNLEYİN:)
16- Özdemir Erdoğan- Pervane: DİNLEYİN. :(((((((
17- Tanju Okan-Öyle Sarhoş Olsam ki: DİNLEYİN.
18- Oya Bora-Seni Bana Yazmışlar: DİNLEYİN.
19- Sezen Aksu- Erkek Güzeli: DİNLEYİN.
20- Sezen Aksu-İstanbul İstanbul Olalı: DİNLEYİN.
21- Yonca Lodi-Düştüysek Kalkarız: DİNLEYİN.

Dünya bir yana Teoman şarkıları bir yana benim için. Ayırdım o yüzden:)
22- TEOMAN- Gökdelenler: DİNLEYİN.
23- TEOMAN- Dursun Dünya: DİNLEYİN.
24- TEOMAN- Kişisel Bir Şey: DİNLEYİN.
25- TEOMAN- Bugün: DİNLEYİN.
26- TEOMAN- Sürpriz: DİNLEYİN.
27- TEOMAN- İstanbul'da Sonbahar: DİNLEYİN.

BİTTİ:) Bunlar dönüp dolaşıp en sonunda özleyip tekrar tekrar dinlediğim şarkıların tamamı. Neden 27? Bi sebebi yok. 3 ŞARKI DAHA BULAMAZ MIYIM? Tabii ki var daha bir sürü aşk yaşadığım şarkı. Ama zorlama olmasın diye koymadım ve bu haliyle bile yeterince şarkı var:)
Yorum bırakmanızı rica ediyorum ısrarla :)))))

Öpücükleerr!

Yorumlar

  1. Özdemir Erdoğan şarkısını bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir lanet olası... alır götürür kafayı bi yerlere...

      Sil
  2. Güzel liste bu beni gün boyu tutar artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sık kullanılanlara ekle derim;) beğendiğine sevindim.

      Sil
  3. Öncelikle teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Keyifle dinledim.
    Hiç dinlemediğim bazı parçalar da vardı ama özellikle Demir Demirkan ve Teoman parçalarını daha bi keyifle dinledim :)

    Yabancı şarkı listen için beklemedeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim efendim :)) Zevkle yaptım. Teoman... hayatımın her anı için şarkı yapmış tek adam. Demir Demirkan'ı da aşık olduğumda dinlerim en çok:)))) En kısa zamanda gelecek. Bu geceye yetiştirmeye çalışırım ;)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar