Bugüün Günlerden Semiiii :)

Bugün biri yaptığı süprizle beni çook mutlu etti. Kim bu kişi peki? Mutlueller blogunun sahibesi bitanecik Semiiii <3 Dün bi anda adresimi istedi. Ben de verdim ama bugün kapımda kargocuyu görür görmez şaşırdım:) Annemle hastaneye gitmek için  hazırlandık, üstümüzde montlar, elimizde ayakkabılarla karşıladık kargocuyu. Kimden derken bi baktım o:) Elimde paketle zıpzıp zıpladım sevinçten:D Sonra fotosunu bile çekemeden hunharcasına yırttım paketi:(((

Çooook sevimli bir kutucuk içinde minik browniler göndermiş <3 Bayılırımmmmmmm! Kesin Almanca çok havalı bir ismi vardır ama ben bilmiyorum :p Biraz tarçın sanki biraz da zencefilli nefis bir şeydi. Hemen birer lokmalık ağzımıza attık ve bayıldık:) Hemen çıkmak zorunda kaldık ama tadı damağımda kaldı. Ev gelir gelmez bitti:) Ellerine sağlık canım benim. İnce düşüncen için çooooooook teşekkür ederim.

Hatırlanmak, karşılıksız sevilmek çok güzel bişi. Dostluk çok kıymetli ve ben güzel insanlarla karşılaşıp, sevilince çook mutlu oluyorum. Hiç tanımadığım, yüzyüze görüşmediğim birinin jesti beni daha çok duygulandırıyor. Sizi bilmem.

Kalbimde çok başka bir yerin var semiciim:) İyi ki varsın tatlı anne, yaratıcı insan, muzur kadın :)))

P.S Hep derim... bloggerlar CANdır CANNN!!!!!!! Blog yoluyla tanıştığım tüm dostlarım iyi ki varsınız <3

Öpücüklerinn ennn kocamanı Semi'yeeee :))))))

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. ASDFGH kıskanmasan şaşardım :p nolucak senin bu pis huyun hıı küçük cadııı <3

      Sil
  2. Semi insanı, feminen çağın yani kadınlar çağının öncülüdür. O insanlar içinde güzel bir insandır, insani erdemleri gelişmiş bir kişiliktir. Her eve lazımdır :) çok severiz çok sayarız kendisini. Eğer yorumumuzu okuyup bunu goy goy olarak algılarsa üzülürüz. Yazdıklarımız hissi şeylerdir. Ben şaşırmadım bu sürprize konu Semi olunca :)) Canım arkadaşıma hürmetler selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asdfgh goygoycu deriz sana o zamann😁😁😁😁 semi candırr! Nokta.

      Sil
    2. Çekirge attırma kafamın tasını bir yanım karadenizli kızarım :)) Semi candır nokta :)

      Sil
    3. Benimde bir tarafım Samsunlu. Hodri meydaaan!

      Sil
  3. Ay ay ay neler dönmüş burda böyle!!! Bir "goy goy" durumları falan:)))

    Bolat`cım beni utandırma yahu! İnsan olmaya çabalıyorum, tüm yaptığım bundan ibaret:)

    Selin`cim, beğenmene çok sevindim. Senin de yerin ayrı bende. Blog sayesinde o kadar güzel insanlarla tanıştım ki, bazıları dünyanın bir ucunda. Ama bana en yakın dostlarımdan yakın. Yazdıklarımı çok daha iyi anlayan, beni çok daha iyi tanıyan güzel insanlar...

    Yediğinin havalı bir adı var gerçekten:)) Tarçın ve kakule var içinde. Bol çikolata, tereyağ. Yani hiç masum değil. Bizim evin en sevileni, sadece aralık ayında yaparım:) Sana da kısmet oldu:))

    Ocak ayında Istanbul`a gelme durumum var. Bakarsın görüşürüz bir şekilde:)

    Ben de sana kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum ve bol bol öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasınnn semi geliyooo <3 biz de bursa'ya yolumuzu düşürme kararı aldık en kısa zamanda :) haberleşiriz öyleyse <3 mucukssss!!!!!

      lezzetinden anlamıştım bennnn havalı bişi olduğunu eheheh. valla tarif isteriz öyleyse :) mr. bolat seni çok güzel tanımlamış her kelimesine katılıyorum. utanıcak bişi yok herkes farkında bence:D ÇOOK TATLISIN ÇOOKKK <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. hahahahah benim tutkulu takipçilerim varrr <3 ne mutlu bana. her türlü hediyeye açığım fazlaca şımardığım doğrudur asdfghj:))))))))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar