MİM: Blogcan Pabucu Yarım, Çık Dışarıya Oynayalım!

Mirebağğ yine mim yine ben:) Hayatımın en zor mim.iyle karşı karşıya kaldım. Adı gibi sevimli değil sorular malesef:/ Cevaplarım daha önce yapanlarınki gibi kusursuz olmayacak gibi:/ Kendime notlardan oluşacak şekilde yazdım. Naif arkadaşım Hayattan Payetler blogunun sahibesi mimlemiş. Yapmasam olmaz. Başlayalım bakalım:)))))

1- Elimden gelse ; geçmişimdeki tüm kötü olayları, nefret edilesi insanları, utanç verici anıları silmek isterdim. Eskiden iyi ki başıma gelmiş, ders aldım derdim ama şu sıralar aklıma geldikçe kocaman bir yük gibi geliyor bana. Barışmam lazım kendimle.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte; bazen zorlanıyorum. Çok panikliyorum sonrasında da naptım ben diye. Bazen de o derece kontrollü oluyorum ki kasılıp kalıyorum. Yine de kontrollü olmayı  şuursuzluğa tercih ederim.

3- Beni en çok kaygılandıran şey ; işsiz kalmak. Gelecekte şimdiki yaşam standardıma sahip olamamak:(

4- Hayatımın en kötü anı ;birkaç yıl önce hayatımın kazığını yiyip kafa üstü çakıldım dediğim anda, hem dayımın beklenmedik ölümü hem de üniversiteden bir arkadaşımın intihar ettiğini duyduğum andı. Olaylar toplam 3 gün içinde oldu bitti ve neye uğradığımı şaşırdım. Ağlayamadım bile.

5- Yalnızken; vicdan muhasebesi yapıyorum bu ara.

6- Nefret ettiğim;insan tipi çıkarcı ve ikiyüzlü davrananlar.

7- İşim yok malesef:/ Ama severek yapacağımdan eminim.

8- Kadınlar/ Erkekler; fazla rekabetçi. Ortamda kendilerine rakip gördükleri biri varsa yoketmek için elinden gelen psikolojik savaşı başlatıyor. Kendinden daha zeki veya güzel birine tahammül edemiyor. Çok gözlemledim bu durumu ve kompleksli olan insanlardan uzak duruyorum. Allah bildiği gibi yapsın. Yazıııkkk:D

9- Hayat ;çengel bulmaca gibi. Bir sütunu diğeriyle kesiştirmeden doğruyu bulamıyorsun.

10 - Çocukken; her şey çok daha kolaydı. Çok daha saftı, güzeldi. En güzel anılarım çocukluk anılarımdır zaten. Mızıkçı değilsen sevilirdin. Şimdiyse tam tersi:) İronik değil mi;)

11- Başkalarının zayıf tarafından yararlanmaya çalışan aşağılık insanlar gördüğümde çok sinirleniyorum.

12- Yalan söylemek; bence affedilmez bir şey. İnsan kaybetmek pahasına DÜRÜST OLMAYI seçiyorum.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar; dibe vurmuş hissederim. Zaten benim hayatımda bir şeyler kötü gitmeye başlarsa komple yokuş aşağı oluyor. Akışa direnmem. Fırsatını bulduğum anda zıplar jet hızıyla her şeyi düzeltirim.

14- Geceleri severim; sessizlikte rahatlıyorum. Uyuyamasam da, mutlaka müzikle doldururum kafamın içini.

15- Başkalarına göre ben;çok inatçı, tuttuğunu koparan, dişli biriymişim. Halbuki bu dünya için fazla hassasım. Güçlü durmaya, kendimi bırakmamaya uğraşıyorum. İşe yarıyor galiba;)

16- Kurtulmak istediğim korku; yaşama gücümü yitirmekten, yıkılmaktan korkuyorum. Bu histen kurtulsam daha mutlu bir insan olucam:/

17- Bazen düşünüyorum da ;her şey çok farklı olabilirdi. Bu kadar doğrucu olmasam, herkesin nabzına göre şerbet verebilsem şimdiye okulu bırakmamış kendi işimi kurmuş, 5 yıllık iş tecrübesi olan biri olabilirdim. Pişman mıyım? Bir an bile değilim:))))))

18- En çok utandığım şey ;hatamın herkesin ortasında yüzüme vurulması.

19- Keşke ben... Kendimden farklı biri olmak istemiyorum. Keşkeli cümlelerin hayatımda yeri yok.

20- Anlamıyorum neden ;insanlar beni anlamıyor. Net olmaya çalıştıkça daha anlaşılmaz oluyorum galiba. Anlaşılmadığımda da asabileşip, içime kapandığım doğrudur.

Ohhhhhhh bitti! Çok zorlandım cidden yaparken. "Mr. Bolat" mimlendiniz efem:))))))

Öpücüksssss!!!!

Yorumlar

  1. Ben seni yerim çok dertlendirmişmiş bu mim keşke yapmicam deseydin üzmüşüm seni :( insanlar seni üzmesin ya kuzum buna izin verme bu kadar çok değer verme onlara kendilerini birşey sanıyorlar bak halbuki değiller. Zaten hayat zor birde insan kalabalığında bulma kendini dediğin gibi anlamazlar. Senden değerli kimse yok unutma bunu sen varsan birşeyler birileri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen istersin de yapmaz mıyımm... tek mimli ben olduğum için de hoşuma gitmiş olabilir tabii. Üzülmedim de kafamı toplayıp bişiler yazmak 3günümü aldı nerdeyse:):):) iyi ki varsın kuzumm muckk!

      Sil
  2. Way arkadaş vay çalışmadığım yerlerden sormuşsun ama yapiciiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşa sen:))) sorular bana ait değil ama belirteyim:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. eline sağlıkkk:) kırmayıp hemen yaptığın için tişikkirlir :))))))

      Sil
  4. gerçekten o anıları , anları desek daha doğru olur, silmek ister miydin? yahut silmek mi isterdin, unutmak mı? silmek ile unutmak aynı şey mi? kafam iyice karıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmuş şeyler bile yük oluyor bazen. Ben hiç yaşamamayı dilerdim. O yüzden silmek istiyorum tamamen hafızamdan. Karışacak bişi yok.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar