Durum Raporu

Mirebağğğğ:) Korkak Nilesi iftiharla sunar: Ameliyat tarihim belli oldu:((( Yarın öğlen yatıyorum hastaneye. Böbrek taşımdan kurtulacağım. Erteletmek için çok uğraştım ama artık rahatsızlık vermeye başladı bana. Sürekli içim huzursuz. Ehh dedim sonunda altı üstü 1 gece kalıp çıkıcam. Yılbaşında kafam rahat olsun miss gibi 2014'e içim rahat, tertemiz gireyim.

Suratımda bir sürü sivilce pörtledi son 2 haftada. Bu arada bişi farkettim, paylaşayım: Ben ne zaman birini ya da bir şeyi hayatımın odak noktası yaptıysam strese giriyorum ve cildim kötüleşiyor. Ne zaman hiç bir şeyi umursamıyorum düzeliyorum. Bu ara kafamda sadece "Ameliyat olcam ÜHÜHÜÜ:(" diye sayıklayıp duruyodum ve korku da üstüne tuz biber ekti. Taktik değiştirdim. "Olcak bitçek bi daha da olmicak bundan böyle!" Bunu tekrarlıyorum sürekli. Yarın damar yolu açılana kadar böyle :p Turnikeyi görünce yüzüm düşüyor hep:(

Benim için dua edin olur mu? Sorunsuz geçsin her şey. Moralim düzelsin diye cici gecelik, sabahlık falan bile aldım. Hastanede giydirdikleri deli gömleği gibi hışır hışır şeyi hiççççç sevmiyorummm:((((((((( Yatsan toplanıyor, boğazını sıkar gibi oluyor kalksan ayrı:p İNSİYATİFİMİ kullanıp, gerekirse 10000 türlü kapris yapıp giyeceğim pembiş geceliğimi:)

Eve çıkınca tekrar yazarım. Beni özleyin:)))))))

Öpücükssssssss!

P.S İyileşince ilk işim Hobbit'e gitmek olucak:) Programı bile yaptım ihihihi. Hadi bitsin her bişi:)
ÇABUK ÇABUK, ÇABUK ÇABUK!

Yorumlar

  1. Cilt konusunda aynıyız canım stresden uzak bir hayat diliyorum bize :)

    Dualarım seninle canım bi çırpıda sağlıkla atlat ameliyatını inşallah .

    Hobbit deme ya benim zeki aşkım kamera arkasını görmüş bildiğin bir odada çekiliyor her şey dedi sinemaya gitmekten vazgeçtim , yırttı benimki anlayacağın :))) sen izle bana anlat :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdee o günler aşko. Herboku kendimizden daha çok önemsiyoruz. Duyarlı olmanın dezavantajları işte pöfzzz:/ Teşekkür ederim kuzum verdiğin moraller için. iyi ki varsın diye bin kere söylemişimdir. İçtenliğini çok seviyorum senin.

      Sevgiline sinir oldum HOBBİT CANDIR:))))))) Ennn sevdiğim kitaplar listesinde 1 numarada:)Bence sen kitabını da oku bayılırsın. Filme kesin git muhteşemmiş. Kız arkadaşlarından birini kandır kendi kaçırırsa kaçırsın :) İple çekiyorum cumayı:) İHİHİHİ <3

      Sil
  2. CİLT BOZULMAK İÇİN HEP BAHANE ARIYOR.

    ciltlere isyanım var.

    Özledik şimdiden, tez gel. Dualarımız seninle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 söz senin için gelcem kuzuuuu! bitanesin bitaneee:) evet ya bu cilt ne hassas mevzuymuş. bida kimseyi odak noktam yapmicam:) sarınca kuduruyorum sonra eğri bastı yan baktı ters yattı diye:p

      Sil
  3. Şimdiden geçmiş olsun, olsun bitsin, 2014 yılına daha sağlıklı olarak başla ve bir daha hiç olmasın :) Teknoloji çok gelişti, korkulacak bir şey yok, rahat ol lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıp çok ilerledi canıımm:))))) korkulcak şey turnike:/ koluma girince geriliyorum pfffff... yatçaz kalkçaz geçicekkkkk inşallah. sen duanı eksik etme yeter. DİNİMİZ AMİN!

      Sil
  4. Şimdiden "Oldu da bitti maşallahhhhh"
    2014'e tertemiz girme fikri süper olmuş!
    Umarım en kısa zamanda Hobbit'e gidersin hem de koşa koşaaa! (taş gidince kuş gibi hafifleyeceksin dikkat et!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAH :) Az evvel yukardaki arkadaşa kızdım bunu sakın yazma diye :P Gitti karizma:p

      Kafamı meşgul edeceğine gitsin daha iyi dimi ama ilk ama son olacak bu inşallah. Allahın hakkı 3 demişler.

      Hobbiittt <3 Sırf sinemalarda bitmesin diye karar değiştirdiğim doğrudur. İhihihihi:)))) Cebime taş koyarım;) Uçmaamm:)))) çok teşekkür ederim bol moralli yorum için:))))

      Sil
  5. su'cuummm hobbit'e git ki iyileştiğini biliyim.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhihihi ben de iple çekiyorum miacıımm çook teşekkür ederimm. : D hobbit 3.filme beraber gidelim o zaman:):):)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar