8 Aralık 2013 Pazar

Eğlenceli Mim (?!?) Bu sefer olmadı sanki:(

Seçilizm blogunun sahibesi beni mimlemiş:))) Eğlenceli mim olması gerekiyordu ama çok komikli cevaplar çıkmadı benden. Umarım eğlenirsiniz cevaplarla:) Hadi başlayalım:

Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Doğrudan mucize diye nitelendiremem ama dönem dönem hayatıma özel insanlar girdi. Hiçbiri kalıcı olmadı ama bana öğretecekleri dersler vardı. Görevleri bitince hayatımdan geldikleri gibi ansızın gittiler. Ortak noktaları hepsiyle de tesadüf eseri tanışmamdı. İyi ki vardılar ve beni ben yapan değerleri kazandırdılar.

Herkes doğumundan bahsetmiş bir de. Benimkinden bahsedersek epey zorlu olmuş. 9 ay 27 günlüğüm ben. Annem inatla normal doğum istemiş ama ben kocaman olduğumdan sıkışmışım ve neredeyse ikimizi birden kaybediyorlarmış. Son anda vakumla almışlar beni. Hayatta bile olmayabilirdim. Evet inadımı annemden aldığım doğrudur:)

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Urban Decay'in meşhuur paletlerinin hepsini istiyorum:( Şu an laptopum serviste. Can çekişiyordu en son. Bana yepisyeni bir dev ekranlı masaüstü bilgisayar lazım bir de tablet. Bir de en fonksiyonelinden fotoğraf makinam olursa tadından yenmez:)))

Bi de dün mağaza gezerken bir sürü lacivert pırıltılı şey gördüm:(((( Hepsi benim olsunnnnn <3
Bir de Forever New'de ajandaları gördüm ve bayıldım. Bir sürü renk, desen, küçüklü büyüklü falan filan var işte:) Çook sevdim yaa biri bana yılbaşında alsa keşkee:))))

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Rahat olması 1. şartım. Eğer o kıyafetin içinde rahat hissedemezsem dünyanın en güzel kıyafeti olsun almam. Renk konusunda kırmızı ve laciverte bayılırım. Bu aralar toprak tonlarına doğru kaysam da seçimlerim genelde fikstir. Sade ama iddialı giyinmekten hoşlanırım. Dümdüz bir bluzün kolundaki ufacık bir detay aklımı alabilir. Puantiyeli her şeye bayılırım. Moda olsun olmasın ben beğendiysem bitmiştir:) Deri cekete de ayrı tutkunum.

Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?
Hep söyledim bugüne kadarki mimlerde yine değiştirmeyeceğim: İkiyüzlüler, kıskançlar, "ben bilirimci"ler, kendini fazla zeki sanan ama bi bok olmayanlar. Bir de aptal insana tahammül edemem.

Şu ara en çok karşılaştığım insan tipi dolduruşa gelenler ve karaktersizler. Cidden bıktım ve hayatım boyuna bu tip insanlarla aynı ortamda olmak dahi istemiyorum. Bir de şükretmeyi bilmeyen, her şeyden söylenen insanlara tahammül edemiyorum.

Sizi en net tanımlayan kelime?
İnatçı.

Hayata yeniden gelme şansınız olsa, nerede doğmak isterdiniz?
İyi ki İstanbul'da doğmuşum. Yine aynı şehirde doğmak isterdim:)

Bir insan, tek başınayken keyiflenmek için ne yapabilir?
Müzik dinler, peşpeşe dizi izler, kahvesini koyup cam önünde çukulatayla keyif yapar, bağıra bağıra şarkı söyler, günlük yazar, dergi karıştırır, bazen de hayal kurar:)

Nikah masasında, evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabı alsanız ne yapardınız?
Allah başıma vermesin ama bi anda delirip adama hayatının tokatını atabilirim:) Öngörülemez tepkilerim var sinirlenince... ben bile ne yaparım o şok halinde emin değilim.

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kaderin yazıldığına inananlardanım. Eskiden her şeyin seçimlerimizle alakalı olduğunu düşünürdüm ama hayatımın gidişatına baktığımda bir çok şeyin benim dışımda geliştiğine şahit oldum. Direnmeyi bıraktım. Huzura erdim. Hayatımın belli bir dengesi oldu. Kim ne derse desin ama ben kaderciyim. Önceden belirli şeyler var ve sen labirentin içindeki sadece küçük detaylarda söz sahibisin. İyiyle kötüyü ayırt etme becerin varsa çukura girmeden yolunu bulursun. Her şeyde bir hayır vardır.

Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Wish. Bu ara o kadar çok wishlist hazırlayıp evrene yolluyorum ki başka bir kelimenin aklıma gelme ihtimali bile olamazdı:)))))

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Jacqueline. Lise 2 deydim. MSN nicki olarak ilk bunu seçmiştim ne hikmetse. Bundan sonra da Kedi ve Phoenix nicklerini uzuun zaman kullandım.

Bitttiii:)))))) İsteyen yapabilir her zamanki gibi. Seregon'cuumu mimliyorum öncelikle. Arya, Hayattan payetler, Balböceği ve Pembe dudaklar bloglarını mimliyorum:))))

Öpücükleerrrr...

9 yorum:

  1. İnatçılığın yanında tembellikte var mı? Hadi söyle çekinme? Anne bu kadar bekletilir mi yahu:)) taşı taşı nereye kadar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfghj kepaze etmeyeydin iiydi:p bu savaş demek! tembel değilim sadece üşengecim:p

      Sil
  2. Allah o "öngörülemez tepkilerinden" korusun çekirge, affımı isteyerek kaçıyorum huzurdan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikopat belledi beni bi de eyvahhh :/ Kaçmayınız sakin sakin gidiniz. Esen kalınız efenim. Yine beklerizzz:)))))

      Sil
  3. Zaten bu niye eğlenceli mimdi ben de pek anlamadım :)
    Teknolojik isteklerini birleştir note3 al bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xperia Zden deli memnunum hayatta değiştirmem:) Pc bana çizim için lazım. Render fln almak lazım malum :/ Laptop göçertmekten bezdim. Adam gibi masaüstü alıp kafamı rahat ettircem. Fotoğraf makinası ise uzuun zamandır istediğim şey. Telefonum efsane işlere imza atıyor ama olsun. Mimara lazım;)

      Sil
  4. Doğru o kısmı unuttum :) Ben de catia için laptopı değiştirmiştim. Ders bitti pc yi ellemiyorum artık :)
    Henüz çalışmadığımdan da olabilir tabii :)

    YanıtlaSil
  5. Arya'n yesin seniiii :))

    Deri ceket ne ya uf vazgeç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deri ceket candır!!!!! ASLAAAAAAAA! Arya yenilesi b fıstık türüymüş:)))))) öyle diyolarr <3

      Sil