Kozmetik 37# MAC 4lü Far Paletim

Uzuun zamandır kozmetik yazmamıştım. Bugün 2013'teki favori ürünlerimden birini anlatayım istedim:) Bu paleti Türkiye'deki uçuuk fiyat politikasından dolayı Amerika'ya giden bir tanıdığımdan istedim. Palet yapmak uzuun zamandır aklımda vardı ama hiç mağazada ellemişliğim oynamışlığım yoktu. Renklere biraz göz kararı yaklaşmıştım ve ne çıkarsa bahtıma diyerek beklemeye başladım:) Kahve tonlarında sonbahara yakışan renkler seçmeye çalıştım. Aslında kahve farları hiç sevmem ama MAC ürün çeşitliliği beni cezbetti illaki yakışan bulurum diye düşündüm. Binlerce swatch ve makyaj videosu izleyip sonunda 4 renge karar verdim.

Farlar sırasıyla Sable, Twinks, Antiqued, Club. 

Renklerden bahsedelim sırayla:
Sable; içinde hafif pembelik barındıran bakır tonlu soft renkli bir far. Beyaz tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. Rengi sıradan değil kesinlikle. Sedefli bir far. 
Antiqued; doğru kullanıldığında makyajı patlatan turuncusu bol ışıl ışıl bir kahve. İçinde sim yok. Kendinden sedefli bol ışıklı. Tek başına sürüldüğünde hasta yorgun gösteriyor bazı günlerde. Dikkatli kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Koyu renk makyajlarda göz kapağının tam ortasına bitişte uygulandığında muhteşem duruyor;) Bilginize;)
Club;ben böyle bir renk görmedim. Efsane kelimesinin tanımı kesinlikle. Koyu renk makyajları canlandırıyor. Açık renklerle yakışıyor. Hem gündüz hem gece kullanılabilecek joker eleman. Tekbaşına sürüp, kendisiyle gölgelendirip, siyah bir eyeliner sürüp profesyonelce yapılmış gibi duran göz makyajı elde edersiniz. Yalnız karıştırma fırçası olarak 217'yi çok seviyor bu far. Sıradan fırçalarla iyi anlaştığını söyleyemem. Renk tonu olarak hem yağ yeşili hem de kızıl kahve barındırıyor. Işığa göre, havaya göre renk değiştiriyor gün içinde. Sanki tekrar tekrar tazelemişsiniz gibi. DUOCROME ilk farım. İyi ki almışım:)))) Yılbaşında bu farı kullanarak bir makyaj yapacağım sanırım.
Twinks; tam bir kızıl kahve. Sıcak tonlu. Yine kendinden sedefli. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim ki ben bu rengi kullanmayı sevmiyormuşum. Göz çukurundaki damarlarımı daha çok belirginleştirdi. Esmerlere daha çok yakışacağını düşünüyorum. Bronzlaşınca daha çok kullanacağımdan eminim.

Bu palette olmasa da olur dediğim renk Twinks. Olduğundan daha koyu sanıyordum beni çok yanılttı. Antiqued'in bir ton koyusu diyebilirim ancak. İleride Jest'i aldığımda Twinks'i başka bir palete aktaracağım.

Sable'ı da açık ton olarak aldım ama tek başına kullanmakta zorlanıyorum. Daha açık tonlarla aydınlık makyaj yaparken gölgelendirme yaptığım bir ton oldu kendisi. Sık kullandıklarımdan biri. 

MAC farların özelliği rahat karıştırılması ve pigmentli olmaları. Bazla da bazsız da performanslarını çok beğeniyorum. Uzuun süre gidecek gibi duruyorlar. MAC'in far fırçalarıyla çok daha iyi sonuç veriyorlar.
Benim yorumlarım bunlar. Daha fazla renk almak için sabırsızlanıyorum:))) 

Öpücükleer!

Yorumlar

  1. Far sürmeyen ben kalmistim ben de kahve tonlariyla basladim. Gerci kas fari olarak kullaniyorum ama neyse :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh dediğime geldin sonunda :p kaş farıymış miniğime bak sen kim tutaarr <3 muckkksss

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar