Mim: En sevdiğin??

1. En sevdiğin renk: Kırmızı
2. En sevdiğin çiçek: Orkide, Kırmızı gül, Nergis


3. En sevdiğin yemek/sebze/içecek: Karnıyarık/ Taze fasülye / Kahve

4. En sevdiğin yerli- yabancı şarkılar: Uuuu hangi birini sayayım:))
Yabancı:
Deep Purple - Soldier of Fortune,
Iron Maiden - Dance Of Death, The Trooper,
Lionel Richie - Hello
Pink Floyd- Hey you, The Wall, Wish You Were Here
Jace Everett- Bad Things
Aerosmith- Dream on
Sting- English Man in Newyork

Yerli: 90lar şarkılarına bayılırımmm! Sezen ve Teoman şarkılarının tamamını severim. Bir kaç tane de son dönem şarkılaından var onları yazayım:
Ahmet Enes- Cennet
Gripin- Aşk Nerden Nereye
Göksel- Yalnız kuş
Teoman- Gemiler, Ruhun Sarışın, Sus Konuşma, Oğul
Nil Karaibrahimgil: Kek, Babama N'olmuş?
Duman- Yürek, Senden daha güzel
Gökhan Türkmen: Yan sen
Özgün: Dur gitme
Sezen Aksu: Erkek güzeli, İstanbul İstanbul Olalı, Kaçak

Daha da sayardım da... Başka mime kalsın. Günün şarkısı başlıklı yazılara bakabilirsiniz:)

5. En sevdiğin komedyen: Yok diyebilirim. Cem Yılmaz gibi marka olup doğallığını yitirmiş adamlardan hoşlanmıyorum.

6. En sevdiğin kız/erkek ismi: Derin, Deniz, Özgür, Leyla.

7. En sevdiğin kitaplar: JRR TOLKİEN: Hobbit <3, Daphne Du Maurier: Rebecca, Charlotte Bronte: Jane Eyre, Dostoyevski: Suç ve Ceza, Murathan Mungan: Yüksek Topuklar, Harry Potter ve LOTR serisi, Bülent Özer: Kültür, Sanat Mimarlık, Adam Fawer: Empati, Dan Brown: Melekler Ve Şeytanlar, Vasconcelos- Şeker Portakalı <3... Daha da gider bu.

8. En sevdiğin yerli /yabancı oyuncular: Yabancı: Johnny Depp, Edward Norton, Penelope Cruz, Charlize Theron.

Yerli: Yiğit Özşener, Mine Tugay, Barış Falay, Ongun Şimşek, Şerif Sezer, Nejat İşler.

9. En sevdiğin yerli/yabancı filmler:



10. En sevdiğin yerli/yabancı diziler: Şu ara bıkmadan Fringe izliyorum. House M.D, The Big Bang Theory, 2 bROKE gİRLS, The Carrie Diaries, Sex And The City, Gosip Girl... Daha da bir sürü var. Yerli dizi takip etmiyorum. Arada bir Yalan Dünya ve Çalıkuşu'nu izlerim en fazla 15 dk. İlk reklamda sıkılıp odamda yabancı dizilere devam:)

                     


11. En sevdiğin yerli/yabancı şehir:  İstanbul. Prag <3

12. En sevdiğin mevsim ay/gün:  Sonbahar. Eylül.

13. En sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcı takı: Deri ceket <3 Takı olarak küpe takmadan çıkmam. Bir de yıllar önce babaannemin hediye ettiği bir yüzüğüm vardı safir taşlı. Geçenlerde kaybettim. Takmadan çıkmazdım:((((

14. En sevdiğin makyaj malzemesi/ bakım ürünü: Ruj ! Bu ara maske yapmaya çok alıştım. Mask of Magnaminty diyebilirim:))))

15. En sevdiğin çizgi karakter: Ay Savaşçısı'nın yeri bende ayrıdır. Bart Simpson da 2. sırada:)





16-En sevdiğin gazete/gazeteci?
Hürriyet- Ayşe Arman
Bazıları sevmese de en cüretkar buluyorum sorularını. Dili kıvrak ve anlatmak istedikleri yanlış anlaşılamayacak kadar net. Böyle insanları seviyorum yau:)

17-En sevdiğin anı?
Aklıma hiç gelmedi düşününce:/ Yine de en güzel anılarım TARTIŞMASIZ lise yıllarımdakilerdir.
Son zamanlarda başımdan geçen bir olayı anlatayım madem:
Budapeşte turunda klişe bile sayılan Çigan gecesine gitmiştik. Mekanda akşam yemeği yenilecek ama biz nerdeyse 1 saat önce varmıştık. Koca salon bomboştu ve bizim turdan sadece 14 kişiydik. Sahnenin en önündeki masaya geçtik ve ben tam sahnenin dibine oturmuştum başıma geleceklerden habersiz :) Salon doldu gösteri başladı. Efendim kemancı yanık yanık Love Story çamasın mı... Benim gözler doldu, kemancıyla göz göze geldik. Kaşları kaldırdı, üzgün surat yaptı, o arada piyanist elinde mendille göz yaşımı siliyor gibi yapıyor uzaktan. Salona arkam dönük kimse görmüyor ama sahnedeki tiyatroya kimse anlam veremeden gülüşmeler başladı:p Ben de iyice zırlıyor gibi gözlerimi ovuşturuyorum. Yıkılıyoruz gülmekten:p Parça bitti, selam verdi kemancı yanıma geldi gül uzattı. O an çok mutlu olmuştum. Gecenin devamında çalan tüm şarkılara eşlik ettim, aynı tiyatroyu devam ettirdik. Kahkaha atmaktan boğazım ağrıdı o gece:)
Bir de o kadar dip dibeyiz ki sahnedekilerle adamlar tap dance yapmaya çıktılar yerel giysilerle, ben arkamdakinin üzerine eğilmek zorunda kaldım. Dik otursam pabucu ağzıma girecekti neredeyse:p

Uzattım biliyorum ama hayatımın enn güzel gecelerinden biriydi. Paylaşmak istedim:))

18-En sevdiğin özelliğin?
Eskiden "kolay ağlayabiliyor oluşum" derdim ama artık farklı düşünüyorum. Her olaydan bir espri çıkarabilen, mutsuzken bile neşeli görünen halimi daha çok seviyorum.

19-En sevdiğin his ?
Güven.

20-En sevdiğin canlı?
İnsan. İnsan her şeysiz yaşar ama mutlaka birine ihtiyaç duyar. Dilini bilmese bile evrensel beden diliyle bir şekilde anlaşır, karşısındakine güven duyar. İnsan dört dörtlük yaratılmamıştır ama yine de özeldir evrendeki tüm canlılardan..

BİTTİİİİİİ!!!!!!
MİM.İ YAPMAYAN KALDIYSA CANI İSTEYEN HERKES YAPABİLİRR:))))))

ÖPÜCÜKSSSSS!

Yorumlar

  1. bu en'ler listesi hepsi harika yalnız karar vermesi çok zordur bence ama senin net halin çok hoşuma gittii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlir mia😁 aslında kararsızımdır ama sorular dişime göre çıkınca yapması kolay oldu. Beğendiğine sevindim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar