25 Kasım 2012 Pazar

KABUS: Vize Haftası Sendromu

Vizeler gözümün yaşına bakmadan geldi çattı. Ders çalışmamak için verdiğim bütün mücadeleye rağmen son geceye geldik. Bu dönemki derslerimi öyle özenle seçmişim ki birbirinden sıkıcılar. Tüm sanat tarihi dersleri içinde bu dönemki kadar ilgimi çekmeyen konuların biriktiği bir dönem olmamıştı:/ Kandinsky ayrı, Pollock ayrı... Bi tek kinetic art kavramını sevdim:p O da resmen makine parçalarının ruhu varmış gibi davrandıkları için:p Pes ediyorum... oturup en azından 1 defa okumaya gayret edeceğim. Şans dileyin bana emi:(((((( Kurtarılamayacak notlar almayayım en azından:/

16 Kasım 2012 Cuma

Bu sabah bi uyandım, oda apaydınlık. Güneş her yerde. Gözüme giren güneş ışığına alışınca kalktım baktım annem evde:) Daha ne olsun:) 16-00 çalıştığında mutlu oluyorum. Sabahları derse geç kalmak pahasına kahvaltı edebilme olanağımız oluyor hiç olmazsa. Cuma off günüm. Haftalardır proje koşuşturmasından evimde oturup keyif yapmayı özlemişim. Güzel bir kahvaltı ve sohbet sonra kalktı giyindi ve çıktı. Ev bendenize kalınca ilk muzurluğum, haftalardır sadece bitki çayı yapımında kullanılan 'frenchpress' ime miss gibi colombia kahvemden koyup demlemek oldu:) Yanında 1 paket haylayf höşürdetmişim bir de... Değme keyfime:)

Buyrun bu da temsili fotoğrafım:p

Veee dün gece mucize gibi bir şey oldu... o bahsettiğim tiff dosyamı arkadaşım Freehand'te parçaladı:)))))))))
O kadar gözümde büyütmüşüm ki hiç olmayacak bir şeymiş gibi. Havalara uçtum. Değil 1tanecik Venti Mocha her bişi feda olsun ona:)))) Tabii bitanecik Merve'm de 1 haftadır uğraştı çizdi planımı kesitimi:))))) Keşke yakınımda olsa sarılıp öpsem ama nerdeee:(

Gıyabında Samsun'a sevgilerle diyelimmmmm... Bu arada tesadüfün böylesi 2 can arkadaşımın ortak noktası Samsunlu olmaları:) Bende de olunca kan çekiyor tabii. Keşke ta baştan söyleseymişim karın ağrısı çekene kadar.




Samsunlu bloggerlara selam olsun öyleyseeee;) Gününüz aydınlık güzel geçsin:)

15 Kasım 2012 Perşembe

PİŞMİŞ TAVUK!


DİKKAT BU YAZI YEMEK TARİFİ DEĞİLDİR!!!!!

Tembelliğim üstümde yine.. günlerdir tek bi kelime bile yazmamışım doğru düzgün... uzun zamandır hiç bir şey pişirmedim. Proje desem hayattan soğuttu beni. Motivasyon diye bir şey kalmadı yeminle. Tiff dosyasının allah belasını versin. Laptopumla o dosyayı açmak da, işlem yapmak da imkansız. Dün götürdüğüm ozalitçi 45 dk uğraştıktan sonra, "boşuna vakit kaybetme sen" deyip 5kuruş almadan gönderince durumun vehameti dank etti bana:/ Semeriyle 80'e geliyor yau. Ne kıl iş. Buradan bana görünen dosyanın Photoshop'ta pafta çizgilerinden ayrılıp parça parça JPG olarak kaydedilmesi. Ama işte pc kasınca bölünen yerler bile pixel pixel görünüyor. Nerden kestim noldu diyene kadar da hata veriyor zaten.

Eski bir arkadaşım onca işin arasında uğraşıyor projemi çizmeye ama benim içim rahat değil. Bir taraftan ben yapmak istiyorum ama beceremedim bir türlü. Feci bunaldım. 2 hafta sonraki ara teslime elimde 1 sepet tuzlu kurabiyeyle gideceğim bu gidişle:(((((( Kurabiye demişken onun da tarifini yazacaktım güya:/ Off offff! Şans dileyin bana :)

10 Kasım 2012 Cumartesi



 STARBUCKS'IN ŞİMDİYE DEK ÇIKARDIĞI, AMERİCANO'YA EN GÜZEL EŞLİK EDEN  ÜRÜN BENCE. DENEYİN;)


AMERİCANO KUPADA İÇİLİR... 
KİM NE DERSE DESİN;)
KEYİF İNSANIYIM YA KAHRETSİNN:))))))

5 Kasım 2012 Pazartesi

GÜNÜN ŞARKISI :TEK BAŞINA DANS!


TEOMAN'IN HER ŞARKISININ ANLAM VE ÖNEMİ VAR BENİM İÇİN,
5. SINIFTAYKEN AŞIK OLMUŞTUM,GEMİLER ŞARKISINA...
VAZGEÇİLMEZİM OLDU HER ŞARKISI HAYATIMIN HER DÖNEMİNDE.
AŞIK OLDUM DİNLEDİM.
TERKEDİLDİM DİNLEDİM AĞLADIM DİNLEDİM.
İHANETE UĞRADIM DİNLEDİM.

BU ŞARKININ TADI HİÇ BİŞİDE YOK AMA;)
SARIYOR SARMALIYOR...
DELİ GİBİ DANS ETME İSTEĞİ GELİR İÇİMDEN.
GÜLÜMSERİM.


bir gün daha geçmiş 
zaten yılları saymaz 
sorduğundaysa aynaya 
ayna yalan söylememiş 
geceleri anılarda 
hayalleriyle konuşmuş 
gözündeki halkalarda 
yaşlarını kurutmuş


DAHA NE OLSUN;)

1 Kasım 2012 Perşembe

güzel bi gün

bayram bahanesiyle samsun yolculuğuna çıkalı beri okula gitmeyen bu bünye bugün ilk defa gitti ve şokla sarsıldı haliyle. geç yattım gerçi dün gece. derdim de ralph lauren'in 2012 fall erkek koleksiyonunu incelemekti ıncık cıncık:)))) ceketlerine ve gömleklerine bayıldımmmmm<3
bu aralar oldukça zevkli biriyle pinterest senin, moda blogları benim casual kombinleri karıştırıyoruz:) ilgi alanımız daha çok botlar ve ceketler... çok eğlenceliymiş yau:) ben de post yazabilirim bu sıralar günün kombini diyerek...şaşırmayın.

efendicağızıma söyleyeyim, dün geceki moda ve çizim muhabbetinden sonra üzerine oda toplamaya girişen bünye 4te yatınca 7de kalktı kalkmasına ama salyangoz hızıyla hareket ettiğinden evden 9.15te çıkabildi:p 2 kilo verdiğimden evin içinde zulu dansları da yaptım tabi:p

restorasyon dersine girmemle birlikte uyku bastırması bir oldu. ne anlatıldığından resmen bir haberim ama vizelerin 3hafta sonra olacağını duyduğum an şeytan dürtmüş gibi dikildim yerimde:( neyse ki çile saat 12.15 itibarıyle bitti de yemek molasına çıktık. ardındaann girişimcilik ve proje yönetimi dersi başladı.
2. defa girdiğim bu dersin yanında sıkıcı dediğim her şey sönük kalır. hocanın ses tonundan tutun da kurduğu cümlelerin bayağılığına kadar. oyalanmak için resmen ilkokul 2 deki yöntemleri uyguluyoruz. saç çekmek, birbirine pet şişe kapağıyla su atmak, kağıttan uçak yapmak, vs. bunun yanında da tango programıyla görüntülü konuşma açmak, watsapp'ı mütemadiyen kullanmak, tweetlemek vs. gibi bilimum faaliyet içindeyiz. zorla seçmeye zorlandığımız ders kabusumuz oldu. 2 dönem katlanmak zorundayız. kosgeb sertifikası aşkına.

bunların nesi güzel diyeceksiniz...yanımda sevgili ekürilerim olduktan sonra gülmek bizim için çok sıradan:)3üzler şeklinde anılıyoruz okul çapında. kahrolası girişimcilik dersinin ilk arasıyla beraber soluğu kadıköy kafka cafe'nin terasında aldık. ortamı güzel, elemanları saygılı, müzikler şahane, muhabbet 10 numara daha nolsun. kakara kikiriyle 4buçuk saatin nasıl geçtiğini anlamadık. türk kahvesi yanında yenilen tatlılar üzerine fal + dedikodu seansı çok iyi geldi son zamanlardaki onca gerilimin üzerine.

falımda fallanmış söylemesi ayıp:))) geçmiş defterlerimin her biri kapanıyor birbiri ardına ve ruhum sonunda huzura eriyor. mutluluk kapıda...neşem daim olsun inşallah:) gözü kalanın da gözü çıksın.

günün sözü: dostlarınıza bir kahve içimlik bile olsa vakit ayırın...ruhunuza iyi gelecek...


öptümmm:)