2013 DEĞERLENDİRMESİ

2013'ü seven var mı? Ben nötr taraftayım. Büyük beklentilerim vardı bu yıldan. Bazısı oldu bazısı olmadı. Geçen yıl bu zamanlarda yaptığım değerlendirme yazısı için TIKLAYIN. Ennn büyük isteğim mezun olmaktı. Başardım. Tek eksiğim uçurtma yapıp atmaktı:) Ama koridorda sevinç çığlıklarıyla zıpladık arkadaşımla:))))

Kendime güvenim tavan mı yaptı? Kesinlikle hayır. Ama bol bol düşünme fırsatı bulduğum, hatalarımla yüzleştiğim, kendimden beklemediğim değişimleri yaşadığım bir yıl oldu. Yalnız da kaldım, gerçek dostlar da kazandığımı hissettim, bolca sevildim. Yılın 2. yarısı fazlaca boş geçti itiraf etmek gerekirse. Ama dinlendim. Epeydir ertelediğim şeylerle ilgilendim. Ailemle ve arkadaşlarıma zaman ayırdım. Bencil olmamaya çalıştım. Eskilerden arındım. Blogumla daha fazla vakit harcadım. Çok da kayıp zaman diyemem bu yüzden.

Allah'tan başka ne ister insan? Sağlıkkk! O OLMADAN OLMUYOR... Tanrı beterinden korusun böbrek taşım olması aslında bana verilmiş bir nimet gibi. Eğer oluşmaması için gerekenleri yaparsam yani; spora başlarsam, kilo verirsem ve stresten uzak durursam ilerde gut, şeker hastalığı, karaciğer yağlanması, kolestrol, tansiyon ve kalp problemlerim olmayacak:) Hepsinin temelinde genetik öğeler etkin olsa da bol su içerek ömrü uzatmak, zayıflamak ve cildi güzelleştirmek mümkün. Bunu ben değil doktorum söylüyor ki, koruyucu hekimliğin modern dünyada daha önemli olduğuna inanıyor.

Evet tatsız şeylerden bahsediyorum son bir kaç yazıdır ama bunlar yaşadığım ve ders almaya çalıştığım şeyler. Sevdiklerimin de başına gelmesini istemediğim için yazıyorum. İşinize yararsa ne ala...

2014'ten en büyük beklentim aşık olmak:D O hissi özledim gerçekten. Biraz şuur kaybı, bol heyecan ve ışıltı:) Yenilenmem için en büyük motivasyonum da tamam olacak. İşimin olması da 2. enn büyük isteğim. 3. sü de yeni bol ışıklı aydınlık ve ferah bir ev. Gönlümüze göre bulamadık henüz. Evimizi de çok sevmemize rağmen taşınmak durumundayız. Hayırlısı olsun:))))

Herkesin bütün beklentilerini karşılayacak mutlu, huzurlu ve bol bereketli bir yıl olsun. Bu yıl hesaplaşmaların olduğu, akla karanın ortaya çıktığı, aydınlanma yaşanan bir oldu. 2014'te olumsuz giden her şey olumlu olsun, kötülükler tarihin tozlu sayfalarına gömülsün. Dürüst insanlar hak ettikleri yerlere gelsin ve mükafatlandırılsın istiyorum:)))))

ÖPÜCÜKLEEERRRRRRRR!!!!

Yorumlar

  1. O zamaaaaan kocaman bir aşk , bol kazançlı mutlu edici bir iş , olmazsa olmaz sağlık , huzur ve şansla dolu bir yıl diliyorummmm kuzum ;) 2013 teki güzelliğim dostluğun varlığın , öpeeeeerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihihihi:))))) Dünyanın enn güzel yorumu olabilir buuuuu <3 ne güzel destek olduk birbirimize hiç tanışmadan yüz yüze gelmeden. kazançlarımdan biri de sensin kuzum ve çook şanslıyım ben güzel insanlar tanıdığım için:)))))))) ben de öperimmmmmmmmmmm!

      Sil
  2. Ben hiç sevmedim 2013'ü...Pek iyi geçmedi benim için. Ama dediğin gibi sağlık en önemli şey ve bazen hayat bunu bize hatırlatıyor. Benim veya sevdiğim insanların en ufak bir sıkıntıları olduğunda, dünyayı önüme yığsalar neye yarar...
    O yüzden ben de en önce yeni yıldan hepimiz için sağlık sonra huzur diliyorum. İkisi varsa gerisi teferruat!
    Not- Su içmeyi unutmuyorsun di mi? Arada bir dilim limon ve nane de at içine...Oh miss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su içmeye alışmaya çalışıyorum falan. Limon nane tarçın ne varsa denicem artık bakalım... sağlık çok önemli gerçekten. Kıymetini anladım. Huzur ve sağlık olsun da her şey hallolur hayatta:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar