Ojeli Post#6 Oje Yardımcıları

Dayanıklı, pürüzsüz ve pırıl pırıl görünen ojelerin sırrını vereceğim bugün. Özellikle koyu renkli ojeleri tırnaktan çıkardıktan sonra, tırnağı feci şekilde boyar ve ne yaparsanız yapın birkaç gün çıkmaz. Görüntüyü gizlemenin tek yolu daha koyu bir ojeyle kamufle etmek ya da oje tazelemektir. Bu şekilde tırnaklar hava almaz ve sağlıksız görünüm alır. Sararma ve kırılmalar görülür.

Ya da ofistesiniz ve tırnağınızda kırmızı ojeniz var. Kağıtların üzerinde esrarengiz kırmızı ince çizikler var. Farkedince sinir oldunuz. Sebebi ne sizce?

Kesinlikle üzerine koruyucu cila sürülmemiş ojeniz:)))

Bu gibi durumları engellemek için öncelikle tırnağa tek kat baz oje sürmelisiniz. Ya tırnak güçlendirici/sertleştirici, ya tırnak boşluklarını doldurucu yapıda, ya da sararmayı önleyen ürünlerden herhangi biri olabilir. Kuruduktan sonra ojenizin yapısına göre tek ya da 2 kat uygulayın ve kurumasını bekleyin. Yarı yarıya kuruduktan sonra oje kurutucu, parlatıcı ya da matlaştırıcı son kat cilanızı sürün ve pırıl pırıl bakımlı VE dayanıklı tırnaklara kavuşun.

Benim size önereceğim ürünlere bakalım:

1-Yves Rocher Tırnak Bazı
Bu şişenin ömrü 6 ay. Her ne kadar 18 ay yazsa da bir süre sonra macunlaşıyor. Ben genelde dibini gördüğüm zaman karşılaştım bu durumla. O yüzden sıkıntı yaratmadı benim açımdan:)  Ben 2. şişemi bitirmek üzereyim. Çok memnun kaldığım bir ürün. Sürer sürmez tırnaktaki çizgileri nötrlüyor ve size oje öncesi pürüzsüz bir zemin hazırlıyor. Hafif kırık beyaz bir rengi var. Kuruma süresi orta.

Bunu sürdükten sonra renkli ojelerimi gönül rahatlığıyla sürebiliyorum. Çıkartırken problem yaratmıyor. Tırnağı boyamıyor.
Fiyatı 14.90
10ml.



2- P2 Ridgefiller
Sık kullandığım ürünlerden biri daha. Yves rocher'le aynı görevi yapıyor. Bence bir tık daha iyi. Artı olarak kat kat oje sürdükten sonra bile baloncuk oluşturmamasına bayılıyorum. Ne yazık ki ülkemizde yok. Almanya'dan geçerken tesadüfen almıştım. Keşke stok yapsaymışım:( Eğer Almanya'da tanıdıklarınız varsa P2 ürünlerinden getirmelerini isteyebilirsiniz:D Hem çok uygun fiyatlı hem de kaliteli ürünleri var.

Rengi pembe görünse de tırnağa sürüldüğünde mat ince bir tabaka şeklinde duruyor. Kuruma süresi hızlı. Ömrü 36ay.
10ml.
2euro'dan fazla değildi fiyatı.

3- Golden Rose Quick Dry Top Coat

Bu ürünü ilk Rich color serisi çıktığında kioskunda görüp almıştım. Çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Uygun fiyatlı, hızlı kuruyan, ojeyi pırıl pırıl parlatan, kocaman fırçası sebebiyle tam kurumamış ojenin üzerinden tek hamlede geçip, ojeyi bozmayan bir ürün.
Benim gibi dalgınlık edip mat ojenin üzerine sakın uygulamayın:))))) PARIL PARIL ojelerinize bakar bakar gülersiniz sonra :)

Bu ara hiç göremedim yalnız. Satıştan kalktı mı, yoksa talep patlaması mı var bilemedim.

3.75lira fiyatı.


4- Seche Vite
Karşınızda oje kurutucuların şahı, ojenin ömrünü uzatan, pırıl pırıl parlatan, aceleniz olduğunda en büyük yardımcınız. Bunu aldığımdan beri diğer kurutucularımı bir kenara attım. Kesinlikle öneririm.

Tamam fiyatı pahalı ama her kuruşunu hakettiğini düşünüyorum.
1 senedir severek kullanıyorum. Yalnız biraz uhulaşmaya başladı dibini görmeye yakın. Bitince yine alırım.

Kullanımı basit. Ojeyi sürdükten sonra 2 dk bekleyip ince bir kat uygulayın ve 2dk. sonra tamamen kuruduğunu göreceksiniz. Özellikle kat kat oje sürüp, nail art yaptığınızda çok işinize yarayacak.

Yalnız dikkat etmeniz gereken nokta şu: hızlı kuruduğunu iddia eden ojeler üzerinde denemeyin. Kabuk gibi çekilme yapabiliyor. Çok dikkatli sürmek gerek.

Fiyatı değişken:) İnternette 27liraya da gördüm 35 liraya da:)

5- Essie Good to go

Seche Vite'ye rakip olacak bir ürün. Tek farkı uhulaşmaması sanırım:) Son kat olarak sürülüyor.

Hızlı kuruyor ama Seche kadar jet değil diyebilirim.

Tam kurumamış ojenin üzerine sürmemenizi tavsiye ederim. Sonra yol yol çizgilenebiliyor. Hafifçe kurumasını bekleyin sonra sürün. 5dk içinde rahatça kullanabilirsiniz.


İşte size uygun fiyatlı ve yüksek fiyatlı işe yarar tırnak ürünleri:))) Hepsini denedim ve memnun kaldım. Tavsiye ederim. İçlerinde daha önce denediğiniz/ memnun kaldığınız ürün var mı? Sizin sıkça kullandığınız tırnak ürünleri neler? Paylaşırsanız sevinirim:))))

Öpüldünüzzz:)))))

Yorumlar

  1. şimdi bu listede nyc turbo coat yok mu :)) aa hiç olmadı seche vite gibi ama fiyatı 3 tl :) base coat olarak yine nyc base coat ve pastel tırnak sertleştiriciyi dönüşümlü olarak kullanıyorum bayılıyorum 2sine de tavsiyemdir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyc'ye her watsons a gidişimde bakıyorum ama hiç bulamadım. Yok satıyor lanet. Ben de sinirlendim almicam:-D pasteli de gördüğümde inceleyeceğim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar