11 Ekim 2013 Cuma

Durum Raporu: İmdaaattt Salgın Vaarrr!!!

Mirebağğ :)))) Ansızın evimize sızan grip virüsüyle boğuşuyoruz 1 haftadır. Önce annem oldu(şimdi iyileşti), sonra da ben. 3yıldır ateşli grip olmayan ben çöktüm desem yeridir. Dün aynaya bi bakış atmamla korkmam bir oldu:/ Mor göz altlarım, kıpkırmızı burun, süzülmüş yanaklar, şiş gözler...

Bir de dayak yemiş gibiydim. Sanki ölümüne dövmüşler de kemiklerim kırılmış gibi. Yürümek işkence, ayakta durmak daha büyük eziyet. Pelte gibi titreyen bacaklarımı nasıl giydirdim, nasıl hastaneye gittim vallahi hatırlamıyorum. 38 derece ateş, zımparalanmış üstüne tuz basılmış gibi ağrıyan boğaz, ne tat ne koku alabilmek zaten ne mümkün, bulanan mide, aç karın, tıkalı burun, vee assolistimiz geniz akıntısı:( Çok pis üşüttüm anlayacağınız. Yün hırkayla titriyordum dün.

Doktora girmek için 1buçuk saat beklemek zorunda kaldım. Aile hekimine gelenler içinde randevulu sapasağlam görünen check up hastaları varmış. Pehh pehhh! Vicdansızlaarr diye bağırasım geldi arkalarından
:( Mühühhh! Girdiğimde doktorum" neyin var?" dedi. "Hastayım" dedim. "Yazık sana" dedi:((( Tansiyon yerlerde, ateş tavan yapmış. Bana antibiyotik vermedi:)))) "Serum al dicem ama sana etkisi olmaz boşuna damar yolu açmasınlar." dedi. "Uyutacak bir iğne yapın" dedim. "Boğazın çok kötü, uyanınca berbat hissedersin. Tuzlu suyla burun banyosu yap. Sonra burun damlanı sık. Miss gibi uyursun." dedi. Hiç içime sinmeden çıktım. Eve gelince dedikleri aynen uyguladım. Sonuç muhteşem bir uyku:))))

Burun banyosunu eczanede satılan ama sigortanın ödemediği Sinus Rinse Kit'le yaptım. İçme suyunu hazneye doldurup, içinden çıkan hazır çözeltiyi döküp çalkalayın. Kafayı eğip ağzınızı açın. Burun deliğine yaklaştırıp sıkın ve ağzınızdan nefes verin. Bir delikten girip diğerinden dökülecek. Yarısını burnunuzun sol deliğine, diğer yarısını da sağ deliğinize uygulayın. Genzinize akma yapmıyor içinize çekmezseniz.
Bu ürünü kullanmak için hasta olmanız da şart değil. Haftada 1 kez rahatlamak amaçlı kullanılabilir. Ben çok memnun kaldım. Herkese öneririm. Günün kahramanııı!!!!!!

Bugün düne göre çok daha iyiyim. Ateşim de düştü şükür. Yalnız ses tellerim harap. Travestiden hallice bir sesim var. Bol bol ayva yaprağı ve ıhlamur kaynatıp içiyorum. Cırtlak sesimi özledim:)))))

En çok üzüldüğüm Gratis indirimini kaçırıyor oluşum:((( Son günü ucundan kıyısından kalanlarla idare ederim artık:)

Herkese sağlıklı mutlu günler dilerim. Her yerde mikrop var aman hasta olmayın:)))))

Öpüldünüzzz!

2 yorum:

  1. Canim cok gecmis olsun. Evet her yerde salgin var ama eger gripsen zaten antiniyotik vermezler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğuk algınlığında ve faranjit olunca veriyorlar ya... grip olduğumu tahmin etmemiştim. viral enfeksiyon deyince çaktım durumun vehametini:)))))çok teşekkür ederim:)

      Sil