Kozmetik 31# Mac Retro Matte: All Fired Up Ruj

Yine bir ruj yazısıyla karşınızdayım. Hayatımda sürdüğüm en canlı renk ruj bu. Kabında koyu, bence içten içe fosforlu, pembe gibi görünüyor. Aslında dudağa sürdüğünüzde canlı açık bir kırmızı.


Işıkta pembe yansımalar yapıyor. İlginç bir rengi var.  Ben kendimde deneyene kadar "yanına aslaa yaklaşmam!" dediğim bir tondu. Arkadaşım ve Mac mağazasındaki çalışan öyle çok ısrar ettiler ki denemem için dayanamayıp sürdüm ve görüntüye bayıldım. Bence pembelik sadece ışıktaki yansımasında. Ama genel bir kırmızılık hakim. Dikkat çekmemeniz imkansız. Kendinize aşık olabilirsiniz bu rujla;)



Ne kadar aşık olduğumu ifade edebildiysem biraz da yapısından bahsedeyim. Retro Matte serisinden. Söylenildiği gibi dudağı kurutması aşırı değil. Benimkini hiç kurutmadı hatta balmsız sürdüğümde bile rahat rahat kullandım. Tazelediğimde de kat kat durmadı. Dudağınız kendinden kuruysa ona bir şey diyemem. Çatlak çatlak görünecektir. Altına balm sürüp, üzerine sürerseniz görüntü çok daha pürüzsüz olacaktır. Peeling şart. Kusursuz duruş için bence dudak kalemiyle desteklenmesi gereken bir ruj. Mat olduğundan çok düzgün süremeyebilirsiniz. Oldukça kalıcı diyebilirim. Dişe bulaşma vs. yapmıyor. İçinde mavilik barındırdığından dişleri olduğundan beyaz gösteriyor ki almamdaki en büyük etken bu oldu.

Günlüktür ya da gece kullanılır gibi bir yorum yapamacağım bu rujla ilgili çünkü bana çok iddialı da gelse hafif bir salaşlığı da var. İçindeki pembeye güvenip gündüz de olabildiğince sade makyaj ve kıyafetle kombinleyebilirsiniz;) Özellikle dikkat etmeniz gereken nokta, pürüzsüz ten makyajı. Solgun olduğunuzda anında canlandırır:)) Ben alalı 2 gün olmasına rağmen en favorim olarak ilan ediyorum.

 İnstagram'da 2 pozu bulunmakta;)

Sevgilerimle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar