Kozmetik #29 : Çekmecede Unutulmuş Allıklarım

Bu yazıda size alıp da kullanmak zor geldiği için çekmeceye attığım iki allığımdan bahsedeceğim. Bunlar The Balm Swiss Dot ve Essence Twilight Serisindeki kırmızı allık. Ortak özellikleri pigmentli ve zor kombinlenen allıklar olmaları.
 Swiss Dot canlı bir mercan şeftali tonunda allık. Hayatımda gördüğüm, kullandığım en pigmentli allık aynı zamanda. Tok, sık kıllı bir fırçanın ucuna çok az alıp süratle yaymak gerekiyor. Kesinlikle sür- çık tarzı pratik bir allık değil. Hata yapmaya müsait değil yapı itibariyle. Gün içinde tazelemeye gerek yok. Sabitleniyor güzelce. Biraz fazla kaçırdığım gün şok içinde aynaya bakakalmıştım. Tam anlamıyla yumruk yemiş pembesi rengine sahip:p

Sedefli açık renk farlarla muhteşem kombinleniyor. Far olarak da performansından çok memnunum. Uygun fırçayla sürerseniz çok hoş, aydınlık bir yüze kavuşabilirsiniz. Kullanmayı öğrendiğimden beri en çok iltifatı aldığım allığım:)))

Çook haksızlık etmişim kendisine güzelim yaz günlerinde sürmeyerek:(((

Twilight koleksiyon allığına gelirsek mat kırmızı diyebiliriz. Adı silinmiş malesef okuyamıyorum. Yüzümde tebeşir gibi durmamasını seviyorum. Rengi cidden şahane, sanki koşmaktan pembeleşmiş yanaklar veriyor size:) Aşırıya kaçarsanız tam heidi olursunuz benden söylemesi:) Renginden korkup uzun bir süre kullanmadım ama şu ara nerdeyse her gün kullanarak açığı kapatmaya niyetliyim. Mor alttonlu rujlarla kombinliyorum bugünlerde. Sonbahara çok uygun olduğunu düşündüğüm bir sonuç veriyor:)

Aşağıdaki resimde soldaki Twilight, sağdaki swiss dot.
Sizin de unutup çekmece köşelerine attığınız allıklarınız var mı? Yeni mevsimle birlikte bir şansı daha hakediyorlardır belki:)))) Haydi kızlar çekmece karıştırmaya;)

Yeni keşifleriniz olursa postun altına yorum olarak bırakın olur mu?

Yorumlar

  1. Kesinlikle renkleri çok yakışıcak sonbahara ben sevdiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dee;-) kıymetini geç anladım ama daha bırakmam:-D

      Sil
  2. Sepetin arkasında kalanlar var, kullanmaya sıra gelmeyenler var:) Essence korktuğum kadar kırmızı değilmiş bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da project pan lazım bebişim;-) kıyıda köşede kalanları bitir hiç değilse... Renk şahane <3

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aynenn:-D Nasıl unutmuşum bi kenarda hiç sorma şaşkınlığımı:-D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar