Mim# Duygular

Yine bir mim buldum ve işte cevaplarım...

1- En çok kırıldığın - incindiğin kelime- “durum”
Samimiyetimden şüphe edilmesi ve katı bir şekilde eleştirilmek beni üzer.

2- “Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur ve o özel insan o kelimeyi kullandığında alınırsın.” Ne düşünüyorsun?
Kişiliğimi ve davranışlarımı başkalarının yanında eleştirirse çok kırılırım. Kolay kolay da affetmem.

3- Seni en çok duygulandıran şarkı?
Yılların istisnasız değişmezi:  Deep purple- Soldier of fortune.
Çok mutsuzsam dinlediğimde kesinlikle ağladığım şarkı: Anathema- Far Away
(Anathema şarkılarının çoğu aslındaJ
Türkçe:
Gökhan Türkmen- Yan sen
Gripin- Aşk Nereden Nereye

4- Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi. Sende verdin, ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi pişman, ne yaparsın, ne hissedersin?
Olmuyorsa zorlamayacaksın diye bir laf var ya hani… Bunu hep aklımda tutmaya çalışırım. O saatten sonra karşımdakine güvenim, aşkım, inancım vs. çoktan bitmiştir. Psikopat ruhludur zaten öyle biri. Beni defalarca yüzüstü bırakan birine herhangi bir İYİ duygu hissetmem. Hissetsem de onun açısından hayırlı şeyler olmayacaktır. Aklı varsa benden uzak durur. Samimi olduğuna inanmak çok zor zaten. Yeniden kanmak her seferinde kendine yalan söylemek demek bir yerde. Sonunu bildiğin bir masalı baştan yaşamak gibi. Hep aynı yere gelince bitmeye mahkum.

5- Nefret mi Aşk mı?
AŞK! Nefret etmeyi uzun yıllar önce bıraktım. Bana zarar veriyor. Aşk da beni aptallaştırıyor ilk başta. O ruh halini sevsem de savunmasız kalmak beni ürküttüğü için normalden çok daha tepkili olabiliyorum.” Mantık çerçevesinde” aşık olacağım bigün :p asdfghj

6- Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Ağzından girer burnundan çıkarım, olabildiğince mantıklı davranıp dürüstçe hissettiklerimi, neden öyle davrandığımı anlatırım. İçten bir özür dilerim. Gerçekten pişman olduğumu da karşımdaki yüzümden anlar zaten.

7- Nasıl ağlarsın? Bağırarak? İçine Atarak?
Duruma göre değişir. Çok mutsuz, çaresizsem bağırırım, sakinleşmek için konuşurum kendi kendime. Hırsımdan, sinirden ağlıyorsam da içime atarım. Kimse görsün, duysun istemem.

8- En korktuğun şey?
Yalnız ölmek.

9- Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Evdeysem müzik açarım, kahvemi koyarım,  insanlarla iletişimi keser içime dönerim. Uyumaya çalışırım. Kapalı alan çok bastıysa da kendimi sokağa atar hızlı hızlı yürürüm, sağıma soluma bakmadan. Eğer market, gratis, watsons falana rastlarsam dünyanın en gereksiz alışverişlerini yapar, dükkandan çıktığım anda da pişman olurumJ En son Migros’a girip gerekli gereksiz bir sürü şey alıp 4koca torbayla çıkmıştımL pişmanımL

10- Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
İnsanların sabrını sınamaktan hoşlanırım. Ardı arkasına laf sokup karşımdakini sinirden kilitlemeye bayılırımJ

11- Şiir, öykü, müzik, deneme?
Şiir hiçç sevmem. MÜZİK CANDIR!

12- En son ne için ağladın?
Geçmişte kalmış, özlediğim güzel anılar toplaştı bir gece gözümün önüne, fotoğraflar, şarkılar derken…  ağladım gitti.

13- Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Zeka ve analiz yapabilme yeteneği.  Akı(l)cı konuşan, ukala insan da çekicidir benim için. Anlatacak çok şeyi olan insanları severim. Bir de konuşurken ellerini kullanmayı bilen insanlardan etkilenirim.

14- Dayanamadığın şey?
Hastalık. Hasta insan gördüğümde uzaklaşıyorum. Moral vermekten, çok üzüldüğümü gösterip daha da üzmekten korktuğumdan kaçarım hep. Çocukluk travması diyelim.

15- En sevdiğin duygu?

Sevilmek... Çok sevilmek. Bir de haklı çıkmakJ

Ben çok severek yaptım bu mimi. Görüp de yapmak isteyen herkes yapabilir:)))) İyi gecelerrr....

Yorumlar

  1. ne çok benzer özelliklerimiz varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmasa bu kadar iyi anlaşamazdık ki miniğim;-) lav yuu!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar