Kozmetik 28# Mac Chili Ruj

Yine bir kırmızı ruj yazısıyla karşınızdayım. Kırmızı ruja karşı zaafım olduğunu bilmeyen kaldı mı? Herkes biliyorsa devam ediyorum:) Dönem dönem favori kırmızılarım değişir durur. Mevsim sonbahara döndüğünde de artık mat rujlar piyasaya çıkar, parlak rujlar çekmecelerine geri döner. 

Bugün anlatacağım Chili de Mac'in Matte serisinden. Yapısı yumuşak sayılmaz ve dudak bakımınızı aksattıysanız çok kuru gösterme ihtimali var. Kiremite çalan ama çok da turuncu olmayan bir kırmızı bu. Sıcak tonlu. O yüzden pembe alttonlu fondötenlerle güzel durmuyor. Ne koyu ne açık bir tonu var. Başka markalarda bulmanın pek mümkün olmadığı bir renk olduğu için seçtim. Özel bir ton bence. Gündüz kullanmaya da uygun bir akşam yemeğine de. Yalnız uygun tonlu bir dudak kalemiyle dudağınızı çerçevelemek şartıyla. Bir şeyler yedik içtikçe ortasından silinmeye başlıyor. Tazelemeniz gerekecek ama dağılma yapmıyor diyebilirim. Dişime de bulaşma yapmadı o yüzden 2 kat mutluyum:)

Ben Dubonnet almaya gidip elimde Chili'yle aşk yaşayarak çıktım. Aldığım günden beridir de vurgunum kendisine. Herkese yakışacak bir ton diyemem mesela. Çok beyaz tenliler ve esmerler beğenmeyecektir muhtemelen. Buğday tene yakıştığını söyleyebilirim rahatlıkla.

Sizin sonbahar favoriniz olanı rujunuz nedir? YORUMLARA EKLERSENİZ SEVİNİRİM:)

Sevgilerimleeeeee...


Yorumlar

  1. Uzun zaman önce Oriflame'den bir ruj almıştım, görselleri çok andırıyor. Ama hala kataloglarda var mı bilmiyorum. MAC benim dudaklarımı mahvediyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujların çoğu dudağı kurutuyor malesef. Ama altına parlak olmayan lipbalm sürerseniz daha rahat kullanırsınız. Oriflame ruj denemedim hiç. Ruj da fotoğrafta göründüğünden biraz daha koyuca.

      Sil
  2. Daha yok :(. Birikmiyor ysl e me kavuştuğum gün davorim olacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1çanta ayakkabı az al kozmetiğe yatır bebeğim:-D ben uzun zamandır kıyafet almıyorum kendime hevesim de yok;-)ysl ni al da görelim merakla bekliyorum:-D

      Sil
  3. Mac'in yeni retro rujlarına vuruldum dayanamiciim alıcam galiba:) bunun rengi de çok güzelmiş. Yarın bir bakayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok kişinin keşfettiği bir renk değil bu. Bloglarda çok az gördüm. Bence demeye değer;-) Varsa yoksa ruby woo,riri woo, russian red:-D ciyak ciyak kırmızılar hepsi de sevemedim gitti:-D

      Sil
  4. Benim yaz, kış, bütün mevsimlerde kullandığım tek renk kırmızı. Bütün rujlarım kırmızı, ben tam bir kırmızı delisiyim:) ve favorim NARS kalem ruj bu ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk iş koşup bakıyorum nars rujlaraa:D teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar