Alışveriş Post. u # Gratis Alışverişim

Birkaç gün arayla yine bir alışveriş postu yazıyorum. Ne bereketli aymış bu ay:)))) 2 gündür hasta yatan bünyemi kahreden olay indiri kaçırıyor oluşumdu. Bugün iyi hissedince hemen koştum Gratis'e ve talan olmuş rafları hüzünlü gözlerle izledim:( Neyse ki aradıklarımın çoğuna kavuştum.

Genel bakış:
Detaylarda boğulmaca:
 

Tamamen ihtiyaca yönelik şeyler aldım diyebilirim. Bazılarını da stokladım iyi oldu.  Gelelim benim aldıklarımaa...

Ecotools Fondöten Fırçası
The Balm Powder Brush
The Balm İnstain- Houndstood Allık
The Balm Schwing Eyeliner
Essence Long Lasting göz kalemi- 01 Black Fever
Loreal Volume Million Lashes- Extra Black
Sally Hansen Oje- Navy Baby
Sally Hansen Cuticule Remover Jel
Giovanni 2chic Avokado ve Zeytinyağlı  Saç Serumu
                   _._
Wynn Ananaslı Aseton
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu
Nivea Pure and Natural Makyaj Temizleme Mendili
Swisspers Exfoliating Peeling Etkili Makyaj Temizleme Pamuğu
Uni Göz Makyajı Temizleyici Ped
Selpak Ultra Soft Kutulu Kağıt Mendil.
Fresh and Soft 90lı Islak Mendil.

Bu kadarcık. Az zararla kurtulamadım maalesef:p Bir de bir çok üründe gereksiz fiyat yükseltmesi yapmışlar. Çok sevimsizdi:( Dediğim gibi resmen yağmalanmış. Kozmetik adına pek bir şey kalmamıştı. Özellikle Essence'in yeni rujlarını 4 er 5 er almışlar sanırım:p Hiç yoktu:( Yarın da devam edecekmiş ama pek bir şey bulacağınızı sanmıyorum:))) İyi şanslarr...

Öpücükler...

Yorumlar

  1. Ben en çok the balm bulamadığıma üzülüyorum ki şu anneler günü indirimindede bulamayıp bir gün sonra indirimsiz fiyatlarla almıştım :((( bundan sonra ki indirim kapısında yatmalı :))) güle güle kullan canım benim hepsiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekmeceleri karıştırsaydın keşke. Oradan çıkıyor bir çok şey. İndirimsiz shady lady vol 2 paleti almıştım bitek. Finallerimin bitişi şerefine:-D onun dışında indirimsiz alsam üzüleceğim ürünleri de var balm ın. Bidahakine sabah erkenden koş derim cicimm:-D

      Sil
  2. Bende gittim az once the balm standi gayet doluydu ama pastel standi bombostu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel mi:-D semtten semte değişiyor demekki:-D bizim burada pastel full dü. Essence , maybelline ve the balm bomboştu.

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini de:) Giovanni'yi kullandığında yorumlarsan çoook sevinrim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm... Elimde brazillian keratinli olanı var şuan. Birkaç kullanımdan sonra karşılaştırmalı yazısını yazarım.

      Sil
  4. Gule gule kullan canım. Bende standlarda pek bisi bulamadım bazi ürünlerin de dedigin gibi fiyati yükselmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de alacağım pek bir şey kalmadı artık zaten. Yeniyıla kadar kozmetik diyetine girme niyetindeyim. Bakalım hayırlısı... Ama şu indirim zamanında fiyat yükseltme politikası çok sevimsiz gerçekten.

      Sil
  5. Güle güle kullan aldıklarını. Ben de The Balm Instain allıklardan aldım, The Balm far bazını da alacaktım bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim instainler güzeller<3 sen de güle güle kullan:-D Far bazını ben de yedeklemek için alacaktım. Kalmamıştı. İlk o bitmiş ne hikmetse:-D

      Sil
  6. Saç serumunu bende yedekledim:) bence seveceksin. Nivea makyaj temizleme mendilleriniden memnunum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swisspers benim sepetime de girdi:) güle güle kullan şeker:)

      Sil
    2. Houndstood u atladın cicimm <3 artık benimdirrr çok tatlı rengiiii:-D nivea burun bandı aradım ama yoktu. Yoksa stoklayacaktım baya. Makyaj temzleme mendilini ilk defa deneyeceğim meraktayım.saç serumunu aylar önce niye almamışım dedim içimden. Bulur bulmaz kaptım:-D biricik alışveriş danışmanım benimmmm!

      Sil
  7. Gratis bu indirimde yersiz fiyat yüksekliği yapmıştı özellikle benrinin tüm ürünlerinde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kalmamıştı benri ürünü ortalıkta. O yüzden fiyatlarını göremedim. Yüzde 40 indirimi vardı güya. Tuhaftı gerçekten.

      Sil
  8. güle güle kullan :) güzel bir alışveriş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:-D yedeklemeli uygun fiyatlı, aklıma takılan ürünleri bulduğum bir alışveriş oldu:-D

      Sil
  9. hepsi birbirinden guzelmıs gulegule kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar