Kozmetik#30 Revlon Colorburst Lipstick- 090 True Red

Size ilk kırmızı rujumu tanıtacağım bugün. Alalı 2 sene oldu. İlk aldığımda alternatifi olmadığından deliler gibi kullanıyordum ama sonraları farklı kırmızıları keşfettiğimden beri unuttuğum bir ruj oldu:/

Revlon, malesef ülkemizde satışı olmayan bir marka. Eskiden varmış ama bunu hatırlayan insan sayısı bile çok az:)Çok güzel ürünleri var ama biz yalnızca uzaktan bakmakla yetiniyoruz:(

Firma yetkililerine sesleniyorum: 
REVLON, TÜRKİYE'YE GERİ GELSİNNNNNN!

Rengi tam olarak adını yansıtan "net" kırmızı. Çok canlı, enerjik ve seksi bir rengi var. Yılbaşı rujum ilan ettim kendisini. İçinde pembelik ya da turunculuk yok. Satin yapıda, dudağı kurutmayan, rahat sürümlü, kalıcılığı az olan, opak bir ruj. Dudağı homojen bir şekilde örtüyor ve çizgilere dolma yapmıyor. Sürerken yapısından dolayı dikkatli olmak lazım. Dudak kalemiyle mutlaka desteklenmeli. Beyaz tenliler için biraz korkutucu olabilir ama açık buğday tenliler için mükemmel bir renk. Gündüz kullanmayı pek uygun bulmuyorum. İddialı ve kendini gösteren bir renk. İçinde sim, sedef, ışıltı, parıltı yok. Bunlara rağmen buradayım diyen bir ruj;)

Ambalajı plastik ama çok şık bence. Siyah mat üzerine parlak baklava desen çizgileri var. Üzerindeki renkli kısım ise bire bir rengini yansıtıyor.

Rujun üzerinde markanın adının yazması şık bir detay. Benimkinde hala yazı silinmedi:p

Dudağımda duruşu şöyle:
Mevsim itibarıyle ve kırmızının önlenemez yükselişini göz önüne alarak, bu kış bol bol kullanacağım bu ruju.

Tekrar alır mıyım? Bulursam kaçırmam;)))

p.s Şu an satışta değil sanırım. Sitesine göz attığımda göremedim.

Yorumlar

  1. Açık buğday tenli olaraktan nonono. Kırmızı ruj yürek ister. Bu da telefondan yorumum. Öptüm bye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin daha yaşın tutumuyor bi kere:p zaten gece kullanmalık bu ruj. hafif smokey göz makyajı bol rimel, afilli eyelinerla partinin seksi kızı olunur yani;)))) muckkk!

      Sil
  2. Ben kırmızı ruj dışında ruj kullanmam.bunu d merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun. Yurtdışından almıştım ben. Kendi sitesine baktım ama göremedim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar