Veee Vizelerr Biterrr:))))

Vize haftamı tek hasarla atlattım. Maliyet benim dayanma kapasitemi aşacak derecede sıkıcıydı. O notları Allah biliyor ya 1 defa tamamen okumadım. 25 almışım. O da 20 puanlık soruyu herhalde doğru yaptığımdan. Bi de adımı yazdım. 5 puanda oradan verse :p

Allah'ıma şükürler olsun bittilerr:) Güncel Sanat sınavım 1 okumayla bile süper geçti. AZICIK saçmalamışım ama 75 falan alırım herhalde. Proje eskiz sınavım saçmalık ötesiydi. Mantık hatası baştan başa. Mobilya tasarlattılar resmen. Ben de işlenmemiş odunun hallerini çizdim masa diye:p Bide boyanın dibine düştüm:p Anaokulundan beri o kadar çok boyayla oynamadım. Odun dokusu vereceğim diye mor, kiremit rengi,civciv sarısı bile kullandım:p Çay süzgecinden yaptığım kubbe de baya ilgi gördü:p Açıklanmayacak ama olsun:) Kaya'cığım olsun bana bişey olmaz <3 Hayatım boyunca en çok sevdiğim hoca olmaya devam edecek. Kimse onun tahtını alamaz:)))))

 Bugün girdiğim Restorasyon sınavı resmen kalp çarpıntılarıyla geçti. Soruları aldık, çalıştık aynıları geldi. Sınav başlar, beynimden her şey silinir. Bildiğiniz hafıza kaybım 15 dk sürdü. Baktım olacak gibi değil, tam toparlandım çıkacağım aynı MATRIX filmindeki sayıların yeşil yeşil ekrandan akması gibi Boito'cuğumun prensipleri yağmur gibi yağdı beynime. Ta ki o sırada yan masada oturan, gözleri fel fecir arkadaşlarım silgiye bakıp bakıp yazdığımı görünce bir keramet var zannedip istediler. Sağa bakmış, sola bakmış bi şey anlamamışlar. Onlar söyleyene kadar da ben ne yaptığımın farkında bile değildim:) Bir taklidimi yaptılar öldüm gülmekten. Hoca inceden kestiğim çocuğu yanımdan arkaya göndermiş önüm boşken onun bile farkında değilim. Bi ara kim var kim yok diye bakınırken farkettim en arkada oturduğunu o kadar:) Tüh tühlenmedim değil:/ Kopya verme özürlüsü olsam da ona verirdim herhalde:)

Sınav öncesi bizim satışı kronikleştirmiş olan uzun arkadaşımız yine kendi performansını katlayarak yer bile tutmamış. Stresin de verdiği gazla saydırdım. Önü arkası sağlammış güya. Kopya çekecekmiş. Onlardan hayrı kim görmüş ki o görsün. Bunu söyleyince bozuldu falan. Keyfi bilir valla. Biz paşa paşa amfide girmişiz sınavımıza. Çıkışta baktım kapıda. Hemen de sordu nasıl geçtiğini. Arkalı önlü doldurdum valla. Daha ne olsun;) Hiç bir şey yapamadığını söyledi. "Müstehak, oh olsun" dedim. NİYE ÖYLE SÖYLÜYORMUŞUM. BAK BAK...Sevindim gerçekten kötü geçtiğine. Azıcık burnu sürtülür böylece. Bize sorsa her türlü yardımı yapardık. Melekleri şeytan çıkmış benim suçum ne, dimi ama;)))))))

Olaylı geçen vize haftamın özetini de yazdım:) Gönül rahatlığıyla uyuyabilirim şimdi:)))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar