20 Aralık 2012 Perşembe

MİM: YILBAŞI DİLEKLERİ

Her sene adet haline gelmiş artık bir şeyler ummak, istemek, dilemek... Ben dileklerimin sadece doğum günlerinde dileyip kabul gördüğüne inananlardanım. Ama "wishlist" yapılacaksa eksik kalmayayım:)

1- Yeni bi laptop: Lenovo'mun başına aldığımdan beri gelmeyen şey kalmadı. Mayısta aldım haziranda format atmak zorunda kaldım. İyi kötü kullanıyordum şimdi de adaptörü çalındı. Bi bokluk var bu işte. Soğudum. Uğurlu bir laptop istiyorum artık!!!!!!

2- Galaxy S III: Aslında bu model olması şart değil.  Ama mevcut haldeki E72min konuşurken çıkardığı gürültü dış sesi bile bastırdığı için her türlü yeni telefon almam gerek. Iphone'un kılıflarına taptığım halde kendisini bi türlü sevemediğimden pek yanaşmak istemiyorum.  Kısaca cep telefonu gerekli:)))


Meğer ne bahtsızmışım elektronik eşya konusunda:)) Şu an onu farkettim.

3-Yarı profesyonel bir fotoğraf makinesi: Almak artık farz oldu. Proje hocam araştırma için öyle yerlere gönderiyor ki zavallı telefonumun bile bi kapasitesi var :)))))))

4-Çizim masamın üzerine kapaklı raf sistemi : Sürekli dağınıklığımdan şikayetçi olan annemi susturmak için her şeyi o dolaplara tıkmayı planlıyorum:) Ortalıkta eşya yok, gürültü yok:)

5-Birazcık özgüven, biraz narsizm, biraz sükunet: Şu ara canımı sıkan insara cırlamaktan yorgun düştüm. Kafamda onları yoksaymaya yarayan bi düğme olsa diye dua ediyorum artık. Özgüvenimin azaldığını, yeni insanların, yeni çevrelerin arasına tek başına karışmaktan çekinir, korkar olduğumu hissediyorum. Hayatım boyunca sosyal olmamın en büyük artım olduğunu düşünürken şu ara sosyal fobinin sınırlarında gezinmeye başladım. Acilen çözmem gerek. Ya da terapist bulacağım mecburen:/ Özgüven eksikliği kendimi sevmemi de engelliyor haliyle. Sevgilimden ayrıldım, yeni birine ısınmaya çekin, tanımaya üşen derken nereye kadarrrr:))))))) Sıra bende...

6- 5.Maddenin devamı olarak ruh eşimle tanışmak : D Size de olur mu bilmiyorum ama İstiklal Caddesi'ne ne zaman gitsem aklımdan hep geçer; ruh eşim kesin burada, yanımdan geçti gitti hiç farkıma varamadan:/ Bi gün karşılaşacağız doğru zamanda bu noktada! Azıcık tuhafım evet:p

7- Kilo vermek: 2007 ağustos ayındaki halime geri dönsem yeter fazlasında gözüm yok:)

8- Sivilce lekelerimden bi ömür boyu kurtulmak: Bıktım artık sivilce görmekten. Çıkmasınlar asabımı bozmasınlar:D Bol bol kozmetik alayım, alerji yapmasın, sivilcem çıkmasın, bir şey kapatmakla uğraşmadan tadına varayım:) (Bu maddenin özü : daha çok kozmetik tabii ki:))))))

9- KIA CEED <3 RUBY! Arabayı ilk gördüğüm günden beri istiyorum. Bu yıl benim olsun artık. Ehliyet bile aldım.

10- DİPLOMAYA KAVUŞMAK:  En iyisini en sona sakladım. Bu yıl mezun olabilmek istiyorum. Okulun uzamasına tahammülüm yok gerçekten. Bitse de gitsek gün sayıyorum!!!!!

11-İş istiyorum: Eminim kimsenin hayalindeki iş ilk girdiği yer değildir:p  Annem kesin bir istikrarla bi kurumda 25. yılını doldurdu:p Bana böylesi nasip olur mu bilmem ama hakkımda hayırlısı neyse o olsun diyorum. Birinin altında çalışmak bana göre değil ama işi öğrenene kadar iyi patronlarım olsun, sonrasında da kendi işim olsun kafasındayım. Eşim de meslektaşım olursa, sektörler ilintili olsun hiç değilse, daha ne isterim:))))

12- Kutu gibi bir ev: Hani olur ha mezun oldum, işe girdim, arabamı bile aldım... Eve çıkmamak olmaz:))) Küçük bir ihtimal bile olsa yazmadan edemedim:) Evden beklentim, bol ışıklı, büyük mutfaklı, ısınma problemi olmayan, suları gürül gürül akan bir daire:)

Benim dileklerim bunlar:))) Evlilik falan yalan bu sene, listeye bile almadım zaten. Zamanı gelince olacağı varsa kimse önünde duramaz diye düşünüyorum:)))) Hakkımda hayırlısı diye post'u bitiriyorum:)

p.S  mim i çok ciddiye almışım yau:)))))

p.S 2: mimleyecek pek kimse yok malesef:/ brc'uma teşekkür ederim beni mimlediği için:))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder