2012 değerlendirmesi: Acısıyla...Tatlısıyla...

2012'nin bitmesine 24 saatten az kaldı. Bu yılın kendimce bir değerlendirmesini yapmak istedim. Buyrun bakalım 2012 benim için nasılmış...

Bitmesini resmen dört gözle bekliyorum.

Kendi adıma tuhaf bir yıldı. Kafamın bolca karıştığı, çelişkilerle, huzursuzluklarla dolu, ruh halimin olabildiğince kötü, enerjimin düşük olduğu, kendimi hiç tam anlamıyla mutlu hissetmediğim, ilk yarısında kavgaların eksik olmadığı, bana yaşadığım en verimli ilişkiye mal olan, yorucu, bi zamanlar sevdiğim insanların bazılarını kaybettiğim bir yıl oldu.... Daha kötü zamanlarım da oldu elbet ama bu yılı da yaşanmamış sayabilmek isterdim. 

Hatalarım; özensizlik, umursamazlık, bezginlik, egoistlik, fazlaca alınganlık, kendime güvensizlik, beklentisizlik, hayallerimden kopma, yaratıcılığımın çöküşü, verimsizlik, sporu bırakmam, Erasmus faciası:((((((((

Kendime kattıklarım; profesyonel anlamda işimi yapmaktan zevk almak, düzenli yaşamın ruh halime olumlu etkilerini fark etmem, amirlerimin sayesinde kendime örnek alacağım yönetici tipi oluşturmam, CV'mde parlayacak bir staj deneyimi, blog dünyasına girişim, bir çok insanla tanışma fırsatımın olması...

21 Nisan 2012 tarihinde iyi ki cesaret etmiş de açmışım bu blogu. İyi ki komplekssiz, doğal, oldukları gibi davranan insanları keşfetmiş ve okumaya başlamışım. Hatta bazılarıyla arkadaş olabilmişim. Onca sıkıntımı burada içimden geldiği gibi, yüz yüze tanıdığım kimseye açamayacağım kadar uzun, belki de sıkıcı bir şekilde yazıp bir çok insanın yazdığı yorumların desteğiyle bir parça içimi ferahlatmışım. Burada yazdıkça mutluyum. Okudukça bir çok konuda fikrim oldu. Önceden bildiklerimi geliştirdim. 
Geriye dönüp bakınca kendime yaptığım en iyi kıyak olmuş Blogger'a katılmak:))))) Doğru zamanda  çökmüş psikolojiyle doğru yerdeymişim.

Okul hayatıma bakarsak, bu yıl son yılım. Uzamasını hiç istemiyorum. Okulun bana ayak bağı değil, kendimi hayata hazırladığım yer olma zamanı şimdi. YETER BUNALDIĞIM!

 2013'ten en çok diplomama kavuşup, okul koridorlarında uçak yapıp atmayı diliyorum. 

HERKESE MUTLU BİR YIL DİLERİM!


Bunu okuyan herkes MİM kabul edip de 2012 değerlendirmesi yaparsa çok sevinirim.
Yeni yıldan beklentiler 'den sonra bu MİM, herkesin içinde biriktirdiklerini söyleyebilmesi için biçilmiş kaftan bence:)))


ÖPÜLDÜNÜZ!

Yorumlar

Popüler Yayınlar