MİM VAR MİM:)


Yine bi mim buldum hoşuma giden :)))) Peşin peşin pişman değil şişman, mirage ve goncc 'u mimleyeyim:)

1. En sevdiğim Blogger..? 
Blogdan tanıyıp da sevdiğim o kadar çok insan oldu ki hangi birini ayırayım:)))
Sıradan başlayayım, hem de ne çok sevdiğimi söylemiş olurum:)

-Pişman değil şişman : Ne zaman canım sıkılsa şarkılarıyla telepatik olarak destek verir, sosyal medyanın her kolundan konuşur, derdime derman olur. CANDIR! Bİ DE HEP MİMLENMEDİĞİMDE BİLE MİMLER:))))
-Pastel ve Huysuz'a bilaare sevgiler;)
-Ekimoza: Okumayı en sevdiğim ve her seferinde tespitleriyle beni güldürmeyi başaran isim:)
-Kuulumsu Kadın: Daha sık yazsa keşke... Yaz boyunca ofis dedikodularını ve yorumlarını pek sevmiştimm:))
-Melodram: Anlatış şekli o kadar şeker ki o yazsın hep okuyalım. Dünya kadar takipçisi olmasına şaşmamak lazım:)
-L'arc en ciel, 7-24 makyaj, mirage, bugün ne sürsem ve audrey'in şekerleri düzenli takip ettiğim bloglar..

2. En sevdiğim aksesuar?
Küpe ve bileklik. Takmayınca tuhaf hissediyorum.

3. En sevdiğim hayvan?
Kedi. Ama sadece uzaktan severim.

4. En sevdiğim içecek..?
Kahve! 2. sırada da soda-limon gelir.

5. En sevdiğim tatlı..?
Son zamanlarda tabii ki J'ADORE 'un Oh La La Beatrice'i. Genel olaraksa kıvamında yapılmış sufleye hiç bi zaman hayır demem.
Daha düşük kalorili bir şey yemem gerektiğinde ise Sütaş'ın 500ml'lik Orman meyvelisini bayılarak tüketiyorum <3

6. En sevdiğim yemek..?
Levrek. Bi de anneanne usulü erişte çorbasıyla, pazı dolması <3 Mantısı da ayrı güzeldir;)

7. En sevdiğim film..?
Midnight in Paris.

8. En sevdiğiniz PC programı..?
Autocad ve Powerpoint. 2si de eğitim hayatımı çekilir kılıyorlar:)

9. En sevdiğim TV programı..?
Hell's Kitchen, Gossip girl ve House.
EDİT: The Big Bang Theory'i nasıl unuttum yuh bana :))))))

10. En sevdiğim renk..?
Kırmızı ve lacivert.

11. En sevdiğin çizgi film karakteri..?
Sailormoon'dan Usagi Tsukino <3 Peşinden de Candy gelir;)

12. En sevdiğim yazar?
J.R.R TOLKIEN, VASCONCELOS, Irwin YALOM, Elif ŞAFAK, TOLSTOY...

Sevgiler....

Yorumlar

Popüler Yayınlar