Mim var dediler geldik: SORULAR



Yine blog gezerken takılıp da durduk yere üzerime aldığım mimlerden biri:) Kim akıl etmiş bilmem de cevaplamak içimden geldi.


HADİ BAŞLAYALIM:

1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Tam anlamıyla Yengeç burcu insanıyım. Tabii ki bende mantık aramamak lazım:p Ben sezgilerime güvenirim, her halükarda burnumun dikine giderim arkadaş:) Ha hatalarımdan ders çıkarmasını hep bilmişimdir ayrı.

2. İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Açgözlü oldukları, varolanın hep daha fazlasını arzu ettikleri için.

3. Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??
KOZMETİKKK! En çok ruja ve ojeye para harcıyorum. Ojeye harcadığım paraya yazık resmen. Evde bir dolap dolusu oje var, çoğu birer defa sürülmüş bırakılmış. Sıkılıyorum çünkü 2. defa sürünce. Watsons ve Gratis açıldığından beri daha hiç elim boş çıkmadım. dün kendimi nasıl kaybettiysem artık arkadaşımın 2defa dürtmesine rağmen beynimde varlığını yoksaymışım. Öyle bi dürtülme hissi hatırlamıyorum:p Durum vahim kısaca:p

4. Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Susamıyorum ben haksızlık gördüğümde. Eğer o an konuşmazsam sonra o pişmanlığı unutamıyorum. Ansızın aklıma geldiğinde sinir basıyor, boğulacak gibi oluyorum. Zaten susarak, zamana bırakarak işlerini halledebilen bi insan olmadım ömrümde. Hep sabırsızdım. Batırsam da ne olacaksa olsun ama şimdi olsuncuyum:D

5. Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Yerine göre diyeyim. Elimin altında ihtiyacıma yetecek kadar olsun dahasını istemem. O bana güven verir. Erişeceğim kadarını istedim. Boyumu geçene de el uzatmadım. Hırslı biri de değilim. Bende yoksa olduramıyorsam da sıkıntı yapmam hani.


Bittiii:)))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar