Ojeli Post 1# ALİX AVİEN 110 vs. RİMMEL Precious Stones - Diamond Dust

Oje postlarını okumaya bayılıyorum. Belki 100 tane de ojem vardır. Her dışarı çıktığımda hiç bir şey almasam bir tane olsun ojeyle eve geliyorum. Her çeşit ojeyi de denememe rağmen yoğun simli ojelerden hoşlanmazdım taa ki bana karşılaştırma yazısı yazma hissi uyandıran bu iki ojeyle karşılaşana kadar:)))
Efendim ilk sırada Alix Avien ojemiz var. Fotoğrafta görüldüğü gibi iri simlere sahip. Bol parıltılı. Işıkta gökkuşağı renklerini yansıtıyor. Ben en çok bu özelliğini sevdim. Tırnaklarıma taş yapıştırmışım gibi oldu. Şeffaf jel yapıdaki ojenin kuruma süresi fena değil. Çok pütürlü olmamasını da sevdim diyebilirim. Zaten sürdükten sonra homojen bir renk çıkmayacağından çizilse ya da bozulsa önemsemezsiniz:))) Fotoğrafta olabildiğince ince sürülmüş. Ben kendime çok daha yoğun olarak uyguladım. Görüntü daha ışıl ışıldı. Mutlaka koyu renk bir ojenin üzerine sürmenizi öneririm. Ojenin kendisi çok açık bir gri tonunda jel formunda. Şeffaf gibi zaten. Kendini hiç göstermiyor tek başına. Yılbaşı için iyi bir alternatif bence.
FOTOĞRAF BURADAN ALINTIDIR.


Gelelim favorim olan Rimmel London markasının yeni serisi Precious Stones'tan seçtiğim 001 numaralı Diamond Dust. Rimmel London 'un bütün ojelerini severim, bir tek küçük şişedeki 60second olanlar hariç. Sebebi de Rimmel ojeyi sevmemi sağlayan dayanıklılığın zerresinin olmaması. Neredeyse gün sonunda hiç bir şeye dokunmasam bile ucu sıyrılıyor illaki. Bunu da söylemeden edemedim:)))

Neyse diyor, devam ediyorum... Ojenin yüzeyi pürtüklü. İlk kat sürüşte bile fotoğrafta gördüğünüz opaklığı size sunuyor. Sadece dikkatli olmanız gereken nokta homojen sürdüğünüzden emin olmanız. Boşluk kalırsa çirkin görünüyor çünkü. Kuruma hızına bayıldığımı söylemeliyim. Şişesine baktığımda hiç içime sinmemişti ama hem ışıl ışıl parlayan simli, hem oldukça opak, hem kolay sürümlü hem de mat görüntüsüne aşık oldum. Her tırnağa sürmek yerine ben sadece yüzük parmaklarıma kalınca sürmüştüm. Tırnak yüzüklerine benzettim duruşunu:)))) 

Tek eksisi pürtüklü yüzeyli oluşu ve tırnaktan zor ayrılması bence. Onun için de çözümler var... Altına ince de olsa bir tabaka base coat uygulamak ve çıkartırken asetonlu pamuğu üzerine yerleştirip alüminyum folyoyla sarıp 5dk beklemek:))))) Anında simsiz tırnaklar. Ben Parmex aseton kullanıyorum. Çok da memnunum.

Yılbaşı gecesi için mükemmel bir alternatif daha. Ben Rimmel sevdalısı olduğumdan sanırım Diamond Dust'a torpil yapacağım:)))))

Kırmızısı da mevcut ama benim gibi kırmızı oje konusunda seçiciyseniz pek hoşlanacağınızı sanmam:) 
Nar gibi tane tane kıpkırmızı tırnaklar isteyenler sevebilir:)

İki ojeye de Watsonslar'dan ulaşabilirsiniz. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar