Mirage'dan mim kaptım:)

Bugünü mim cevaplamaya ayırdım:) Mirage tabuları yıkmak ve dürüslükle ilgili bir mim hazırlamış.  Mirage'ın cevapları için BURAYA...
Benim cevaplarım için de aşağıya doğru devam ediniz:)))) İyi okumalarr:)



1) blogunuzun ismini seçerken neye göre seçtiniz?

nilesi:) ben ismi seçerken kopyalanamayacak, sadece bana bir şeyler çağrıştıracak, başkasına bir şey ifade etmeyecek özel bir isim olsun diye çok düşündüm. nasılsa internet fenomeni de olmicam günün birinde sözlüklerden seçme havalı bişi olsun da istemedim:) hem kısa, hem öz olsun diye ismimin harfleriyle oynadım. bunu da böylece itiraf edeyim hadi:)

2) blogunuzda bahsettiğiniz şeyler gerçek mi?
gerçek düşüncelerimi yazdığım kutular dolusu defterim ve cinnet anlarında yazıp yazıp yaktığım binlerce karalama varken insanlarla paylaşmak istedim. kendi başımayken sanki başka kimsenin başına gelmez gibi hissediyordum. paylaşınca destek gördükçe mutlu oldum. belki biri de benim yazımdan kendine ders çıkarır o hataya düşmez diyerek doğru bildiklerimi yazıyorum:) anaçlığıma lanet ettim şimdi:p yemek tariflerim kendi denediklerimden, kozmetik yazılarım sık kullandıklarımdan, diğer ortaya karışıklarsa başıma gelen, beni etkileyen olaylar silsilesi işte:)

3) bu blog ilk blogunuz mu değilse diğerleriyle ilgili problem neydi?
bu benim ilk blogum:) bunu batırırsam bir daha da açmam herhalde:/ belki günün birinde daha düzenli, daha sistematik bir hale sokabilirim. o kadar:)

4) günün birinde gerçek kimliğini açıklar mısın?
kimliğimi gizleme derdim yok zaten. sadece çok yakın çevrem bilmese yeter. aile ilişkilerim tuhaf olduğundan bilmemeleri daha rahat hissettiriyor. senin kız şunu yazmış falan bunlarla uğraşmak istemem sadece. kendi alanım nihayetinde. yoksa hiç tanımadıklarıma kendimi anlatmak, dünyamı açmak çok daha kolay:)

5)içinizde kalmış ahh keşke dediğiniz herhangi bir şey var mı?
ilk üniversitemi yarım bıraktım. %36sı kaldı sadece mezun olmam için yeterli kredinin. günün birinde onu bitirmek ve harcadığım emeğin, kaybettiğim zamanın karşılığını almak beni mutlu edecek. fosil hocaların ölmesini bekliyorum sadece:) diplomayı aldığım gün uçak yapıp bütün koridorlarda uçurmak isterim. bu yıl yeni lisansımın son yılı. iç mimarlık diplomamın yanında mimarlık diplomam da olursa daha ne isterim;) yüksek lisanstan çok daha değerli benim için.

6)en sevdiğiniz 5 şey?
yemek yapmak, makyaj yapmak, insanları gözlemlemek, at binmek ve puzzle yapmak. sporu da düzenli olarak hayatımın bir parçası haline getirsem iyi olacak;)

7) kötü alışkanlıklarınız var mı?
tek kötü alışkanlığım düşündüklerimi pat diye söylemek ve bahaneler kraliçesi olmam. başımı kurtarmak için anında bahane uydurabiliyorum. bi de kendimi çok dinlemem. güvensizleştirip, üşengeç yapıyor. insanlara derdimi anlatamıyorum:) sigarayı 25yılda 30tane içmemekle övünen biriyim. elime de yakışmıyor zaten meret:) alkol tüketirim de sosyal içiciyim:) çok dayanıklı bi bünyem de yok zaten:)

8)bu mime verdiğiniz cevaplar dürüstçe verilmiş cevaplar mı?
evet. ama sıkışırsam her an saptırabilirim:p


bu da bittii:))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar