genel durum raporu ve alışveriş post.u #4

vizeler bitti iyice gevşedim bu aralar. yazamadığım için üzülüyorum buraya. ama yazacak mantıklı bir demet  cümle çıkmıyor klavyeden:/ ruh halim genel olarak iyi. pazartesi proje hocamdan hayatımın azarını yedim. adam durdu durdu bana patladı. içini döktü. ağlayacak gibi oldum. projeye ağırlık vermem gerekiyor:/ sınav sonuçlarımdan en umutsuz olduğum açıklanmış. beklediğimin üstünde not almışım. fiyufitt dedim resmen:p arkadaşımla şaşırdık kaldık. notu görmüş "nası yaaa!" diyor:p şaka yapıyor sandım ama ııh gerçekmiş. zulu danslarım sokak ortasında . cevapları sadece a ve e, birkaç tane de d şıklarından oluşan bir sınav olamayacağını düşünmüştüm ben:p olabiliyormuş:D

darısı diğer sınavlarımın başına:) kendimi ödüllendirdim bolca. telefonumu değiştirdim mesela. xperia z şu an yolda. kavuşmak için yarım saatim kaldı sanırım. elveda e 72, elveda nokia. gelen gideni aratmayacak inşallah çünkü ilk dokunmatik telefonum ve ilk sony telefonum. seçme sebebim de darbelere, toza ve suya dayanıklı olması. benim gibi bir sakar için uygun diye düşünüyorum. bugüne kadar hep uzak kalmaya çalıştım ama artık yolun sonu:p ayfondan iyidir. epıl ürünlerinden genel olarak hoşlaşmama durumum var. menüleri tuhaf geliyor bana. gereksiz artiz yau:p

bi de haberiniz vardır kesin ama ben yeni keşfettim; şu sıra boynerler'de 30'luk parfümler ortalama 59 liradan satılıyor. burberry weekend'i kasada bırakıp, lancome in love serisinden  tresor midnight rose(edp) kofresini aldım ben. kokuyla aşk yaşıyorum. koku tende acayip kalıcı ve akılda kalıcı;) herkes soruyor. biraz alışayım yazacağım yazısını.

bir de yves rocher'e girdim. jarden serisi duş jelleri 7 liraya inmiş. 2 tane kaptım. biri limelı biri de ylang ylang çiçeğinden:))) enfes kokuyorlar. kahveli olan çok ağır geldi tercih etmedim. göz makyaj temizleyicim bitmişti daha iyisini tavsiye eden olmadı. bifacille aynı diyen çoktu. fiyatı da gayet uygun ve hiç bir olumsuzluğunu görmediğimden (yağlı olması dışında) yedekledim. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
bir de repair saç bakım yağını aldım. duştan 10dk. önce diplerine çok yaklaşmadan sürülüp bekleniyormuş. çok övgü almış. ben de sık sık saç boyadığımdan ve roaccutane saçlarımı da kurutmaya başladığından denemek istedim. normalde saç bakım ürünleriyle uğraşmaktan hoşlanmam. yağlar falan bana göre değildir. mecburiyetten nelerle uğraşıyorum:)))) bir de satıcı hatuna sordum, yazın sahilde kullanabilir miyim diye. badem yağı muamelesi etme niyetindeydim. kendimi biliyorum son dk. cı insan olduğumdan hep üşenip sürmicem. belki biter diye... neysee.. el cevap: "güneşten saçlarını koruyacağına, iyice yakmasını sağlamak istersen buyur sür güneşin altında" dedi:p tam hatırlamadığım bir sürü şey saydı. OMG! aman kalsın:) evde kullanırım bolca napim. kokusu çok güzel ama fındık gibi. daha denemedim bikaç seferden sonra yazısı gelir:)

bi de tchibo'dan adım sayar aldım. menüsü bir tuhaf. çözemediğim için kullanamıyorum:/

bu ara böyle. hep yeni ürünler kullandığım için elimdeki ürünlere alışınca yazıları gelecek. öpüyorum hepinizi:)

Yorumlar

  1. slm kardelenin bloglara destek yazısından gördüm sizi ve ekledim. benim sayfama üyeliye beklerim :)
    http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar