Kozmetik 12# Yves Rocher Asansörlü Göz kaleml

Yves Rocher'den ne aldıysam memnun kaldım şimdiye kadar. Bu göz kalemini de annesinin Clinique göz kalemini hunharca kullandığı için arkadaşımla birlikte annesine almıştık. Alırken tek kriterimiz gün içinde dağılmamasıydı. Kömür siyah olması önemli değildi. Rahat sürümlü olmasına dikkat etmiştik sadece. Ama bu kalem bence bundan çok daha fazlası:)

Tam adı Stylo Regard Waterproof Eye Pencil. Bendeki rengi 01 Noir. Evvvet siyah göz kalemi konusunda hassas olduğumu söylemiştim:) Çok seçiciyim. Bence öyle kömür karası bir siyah değil. Ama gözün neresine sürersen sür, istediğin kadar ovala bozulmuyor:) Hem de tek hamlede rahatça sürülebiliyor. Mat hoş bir duruşu var. Tek seferde rengini veriyor. Yapısı yumuşak diyebilirim ki bence bu eksi bir durum. Kırılabilir kolayca :/
Gözümün hem üstüne, hem içine sürdüm bu sabah. Ve yaklaşık 10 saat sonunda diyebilirim ki göz altlarımda birazcık bile akma dağılma yok. Duruşunu çok beğendiğimi söylemeden edemeyeceğim:) Görenlerde mutlaka markasını soruyor.
Lens kullanıyorum ve bu aralar gözlerim bahar alerjisinden muzdarip şıpır şıpır damlama akma modundalar. Buna rağmen akmadı bulaşmadı.

Ben aldığımda 1 günlük bir indirimi vardı. Lacivert renkli Sexy Pulp maskarayla birlikte iyi bir fiyata geldi:) İYİ Kİ ALMIŞIM. Herkese tavsiye ederim. Başka renkleri de mevcut dileyen moruna da baksın;) Ben Essence'inkini bitirmeye yaklaştığımda alacağım:)

Yorumlar

  1. maybelline eyeliner güzelliğinden sonra her tavsiyeni dinlemeye karar verdim :D elimdeki bitsin gitsin hemen denerim ben bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene valla cicim:)umarım seversin bunu da:) beğendirme misyonu edindim kendime:))))) ama bi yandan bak da indirimli bulursan kaçırma derim:) sonra gereksiz fiyata alınca üzülüyorum ben:)

      Sil
    2. önceki posttaki kırmızı ruju da kestirdim gözüme :D şöyle alt tonunda pembelik, kahverengilik olmayan kıpkırmızı bir ruj arıyodum ne zamandır. bakalım denemek lazım :D

      Sil
  2. eyeliner'a merhabaaa, gözkalemlerine EL VE DAAAAAAAA :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ben eyeliner sürmeye üşendiğimde hala kullanıyorum valla kalem candır ya;) hele de buu...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar