10 Nisan 2013 Çarşamba

Bakalım hangi kelimelerle aranmışım? #1


Ben bu postu ilk defa yapıyorum. Başka bloglarda hep görüp de özenirdim:p İlk fotoğraf bu haftadan:) E hadi yorumlayalım sıradan madem:)))

1- Artdeco Far Bazı Boyner'de satılıyor. Başka yerde rastlamadım.

2- Garnier BB krem ilk gözağrım:) Severim kendisini ama cildime ağır geldi. Yağlı ciltler için olanı çok severek kullanıyorum:)

3-Yırtığı retina gözün yapıyor! Benim... gaz gidince geçecek miymiş???!!!!!????? What dedin gulüüm derler adama :p Hangi kelimesinden çıktım acaba bu aramanın.... höööyyy:p

4- Asansörlü göz kalemlerini sevmezdim taa ki Yves Rocherle karşılaşana kadar:) Buyrun yazısı için BURADAN.

5- Mide bulantısı faranjitken geçer mi?... Onu ben bilemicem arkadaşım:) Doktor değilim sonuçta. Hani faranjitli post var ama mide bulantının dermanı Emedur benim bildiğim:) Geçmiş olsunnn:)

6- Gratis Kadınlar günü 2013 indirimi... İndirimden sağ salim kurtulduğuma seviniyorum asıl ben:p Kafama çanta bile yedim yani:) Hatırlatmayın o günü bana:p

7-Marni Parfüm... 3 defa kokladım, 3ünde de ayrı tat aldım şu parfümden ama cesaret edip de alamadım yaa
:(((( Son kokladığımda karabiber ağacının altından geçmiş gibi koktuğumu söylediler. Hani ben bayılırım da sevmeyen olur, alerjisi olan olur hapşurtmiym milleti dimi:p Hala kararsızım ama almak isteyene de tavsiye ederim:)

8- Maybelline renk dövme sonsuz altın:))))))) Hay Google Translate ya:p Koptum akşam akşam:p ETERNAL GOLD o bea:p Benimki bozuk çıktı ısıttım kaloriferin üzerinde sanki bişiye benzedi son zamanlarda:) Renk bana yakışmasa da baz olarak sürüyorum arada bi işte yeşillerle falan:)

9- Blogumun adresiyle aranmışım iyi ki:p Oncaşeyden sonra moral buldum:) Tanınabilirliğim varmış:p

10- Nisita burun kremi burnun silinmekten tahriş olduğu her an kullanılabilir:))))

Bayıldım bu işe:) Çok zevkliymiş ya. Ben düzenli aralıklarla printscreen yapayım madem:) Umarım sizde gülersiniz bol bol:p Her telden yazmak kolay değil gördüğünüz gibi. Retina gazını soran bile olmuş... Güzin ablayı, Haydar hocayı falan sollarım bu hızla ben:p

2 yorum:

  1. maybelline ben değilim, onu bil de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah:p kimdir diye hiç düşünmemiştim zaten cicim:) rahatla:)

      Sil