Yves Rocher Purbleuet Çift fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi

Az önce göz makyajımı temizledim ve neden sevdiğim ürünümü tanıtmıyorum dedim:) İşte karşınızda Çift fazlı göz makyajı temizleyicim. Bu ürünü aslında tırnak yüzeyi düzgünleştirici aldığımda Yves Rocher kartımdaki kampanyaya uyduğu için hediye olarak vermişlerdi. Bendeki 125 ml. Daha büyüğü olduğu gibi seyahat boyu da var.

Gelelim ürüne. Suya dayanıklı rimelleri kirpik yolmadan çıkarmaya birebir. Black Drama tipindeki rimeller için süper:)
Tek kötü tarafı yağlı his bırakması:/ O da suyla giderilebilecek bir şey. Herhangi bir alerjik duruma yol açmadı ki ben lens kullanıyorum. Gözlerimde hassastır. Yanma ya da kızarıklık yapmadı. Yapısından dolayı birazcık ağırlık yapıyor o kadar:)

Kullanım süresi 12 ay olarak belirtilmiş. İçerisinde paraben var. Çalkalayarak kullanılıyor. Pamuğa döküldüğünde hemen emilmiyor. 2sn kadar üzerinde yüzüyor:) Ürünü sevdim bana 3 ay daha gider rahat:) Daha iyisini bulana kadar alınası bir ürün:)
Tavsiye ederim.

Başka ne önerebilirsiniz suya dayanıklı makyajlar için hııı? Yorumlarınızı beklerim.


Yorumlar

  1. bifacil çok iyidir aslında yıllardır kullanırım ben:)

    ama bu da denenebilir:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir araştırayım ilk defa duydum bifacil'i:)yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  2. bu markanın herşeyi kaliteli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ben de seviyorum bu markayı.

      Sil
  3. Sen memnunsan bende alayım bundan çook uzun zamandır hayatımın göz makyaj temizleyicisini arıyorum ama bulamadım daha :/ Bende lens kullanıyorum bu konuda da bilgi vermen süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı olmasa daha çok seveceğim kesin. deneme boyunu dene memnun kalırsan büyüğüne bakarsın :)

      Sil
    2. doğru diyorsun böyle tam boy alıyorum hep sonra beğenmeyince zorla bitiriyorum :/

      Sil
    3. umarım beğenirsin. 30 tane şey kullanmaktansa 1 ürünle çözüyorum:)

      Sil
  4. Blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim :) Hemen karıştırmaya başlıyorum blogunu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim:))))yorumlarını da her zaman beklerim:)

      Sil
  5. Ben de diyorum göz makyajımı silice gözüm niye bir garip hal alıyor. Temizliyicidenmiş.
    İgerçi 10gündür rimel bile kullanmadım yine yapıyor.

    Sorunlu göz uyumaya gidiyor :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar