Gecenin Şarkısı# KOPKOP TAYMZZ

KOPKOPÇU Bİ TİP DEĞİLİM:) 
Hiç de olmadım aslında...
DANS ETMEYİ BİLE SEVMEM
Öldürsen beni daha iyi yani.
SLOW DANSLARDAN BİLE NEFRET EDERİM:)
Bu akşamki şarkılar hep kopkop...
HAYATIMIN EN TUHAF GÜNÜNÜ YAŞIYORUM BUGÜN:)
Modum da klasikti ama DEĞİŞTİ!

Ne kadar planlı programlı olursan ol, insanlara körü körüne güvendiğin zaman mutlaka bir aksilik çıkar. 
Sen bile engel olamazsın bazen. 
OLAYLARI AKIŞINA BIRAKTIM,
KENDİMİ BU GECE KOPMAYA ADADIM:))))

İLK ŞARKI:

PLAYMEN & CLAYDEE ft. Tamta - Tonight




2. ŞARKI:
ŞU ŞARKININ NE ANILARI VAR BENDE YAA:)))))
PACEVİLLE <3 
GECEDE EN AZ 5 KERE ÇALMALARI 
DELİ GİBİ KOPUŞŞ! 
OHH YES!

Pitbull - Give Me Everything Tonight ft. Ne-yo vs......

3. ŞARKI:

İHTİYACIM OLDUĞU HER AN EĞLENDİRDİ BENİ BU ARA:)

RİHANNA CANDIR!

Rihanna - Diamonds




İYİ  EĞLENCELERRR!

ELLER  HAVAYAAAA!

ÖPTÜMM ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar