Ren Rosa Centifolia Foaming Cleanser- Köpük Formunda Yüz Temizleyici

Bugün size kullandığım en yumuşak yüz temizleyiciden bahsedeceğim. Yaklaşık 2 buçuk aydır düzenli kullanıyorum. Bitmesine daha bir 15 gün var diye düşünüyorum. Artık yorumlayabilirim sanırım.

Sitesinde neler demişler bir bakalım:
Yüz Temizleme Köpüğü
Günlük Kullanım

Damaskgülü özleri ile formüle edilmiş, sülfat içermeyen nazik bir yüz temizleme köpüğüdür. Ciltteki tüm kirliliği, makyaj kalıntılarını tek seferde temizler , arındırır ve cilt renk tonunu eşitler. Cildi tahriş eden esansiyelyağlar olmadan  cildi tazeler ve canlılık  verir. Gül tanenleri gözenekleri sıkılaştırarak cilt renk tonunu eşitler , antokyaninlerve P vitamini ise cildin kılcal damak dokusunu koruyarak tıkanıklıkları açar ve yatıştırır.  Gül müsilajlarıise cildi yumuşatmaya yardımcı olur.

Sonuçlar:
•Ciltteki tüm kirliliği ve makyaj kalıntılarını nazikçe giderir.
•Cildi dengeler, renk tonunu eşitler ve yatıştırır.
•Gözenekleri sıkılaştırır.

Kimler için:
Tüm cilt tipleri için uygundur. 

Kullanım şekli:
Bir pompa miktarı temizleyicinin köpük sülfat ve de cildi tahriş eden esensiyalyağlar olmadan köpüren kremsi bir dokusu vardır.Yüz ve boyun anazikmasaj hareketleri ile uygulanır. Ilık ve bol su ile yıkanır.

İlk köpük temizleyicimdi. Pompalı şişesi sağlam. Bir seferde 2 pompa ürün kullanıyorum ben. Çok yoğun köpüren bir ürün değil. Açıkçası jellerden sonra bana çok tuhaf gelmişti. Arındırması çok kolay. Saatlerce ovalamanıza gerek kalmıyor. Yıkadıktan sonra cildim yumuşacık oluyor. Kurutmuyor.

%90 doğal içerikli. Aktif sivilceniz, akne problemleriniz olmadığında rahatlıkla kullanacağınız bir ürün. Sülfat, paraben vs. içermiyor.

İçeriği şöyle:
Rosa Damascena Flower Water, Polyglyceryl-4 Caprate, Sorbitol, Glycerin, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Rosa Damascena Flower Oil, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Cymbopogon Martini Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Rosa Centifolia Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil.

 Eczacım bana cildimin "acil müdahale" ürünlerine ihtiyacı olmadığını, sürekli kullanırsam cildimin alışacağını ve bırakmam gerektiğini söylediğinde ilk önerdiği ürün grubu bu oldu. Memnun kaldım. Bence jel ürünlerden daha bereketli.

Benim kullandığım seri gül özlü olan. Jel ve toniği buram buram gül koktuğundan, nispeten daha az gül "kokan" köpük formunu tercih ettim. Karma ve hassas ciltliyim. Yıkadıktan sonra yüzüme güzel bir parlaklık veriyor. Bazen nemlendirici bile sürmüyorum sırf o hissi seviyorum diye. Tüm cilt tipleri için denmiş ama çok kuru ciltli biri memnun kalır mı bilemem. Peşpeşe aynı ürünü kullanmak istemediğim için şu ara başka ürün arıyorum. Belki Ren markasının farklı serilerinden birini deneyebilirim.

Ürünü farklı bir dönemde yeniden alırım çünkü çok sevdim.
Daha önce Ren ürünlerini kullanınız var mı? Tavsiye edeceğiniz bir seri varsa yazarsanız sevinirim...






Yorumlar

Popüler Yayınlar