Cilt Bakım Alışverişim(Kiehl's, Ren, Lush, Loreal)

Bu ara cilt bakım ürünlerimi değiştirme dönemindeyim. Yine hepsi aynı anda bitti:p Bana da bahane çıktı gitmişken hiç denemediğim ürünleri alayım dedim.
Mesela CALENDULA HERBAL EXTRACT ALCOHOL-FREE TONER'i. Bir de kil maskesini alacaktım ama stokta yoktu. Yine erteledim. Anneme de irili ufaklı ürünler alınca gelsin samplelar, deluxe ürünler. CLEARLY CORRECTIVE™ DARK SPOT SOLUTION'ı çıktığından beri merak ediyordum. Havalar soğusun güneş etkisini azaltsın derken deneme şansım oldu. Bana 10 gün yeter diye düşünüyorum 4ml. Topu topu 3 damla kullanılıyor bölgesel çünkü. Ama spf50 ++ güneş koruyucu kullanmam gerekiyormuş mutlaka. Umarım faydasını görürüm.



Ren markasını doğal içerikli oluşundan ve kullandığım ürünlerinde cildimle uyumlu olmasından hoşnutum. Bu sefer tam cilt tipime yönelik bir ürün aldım: T zone control serisi. Henüz kullanmaya başlamadım yüz yıkama jelini ama bitince yazısı gelecek. Nemlendiricisinin de tam boyunu kesinlikle alacağım.

Kiehl's te kil maskesi bulamayınca Lush'ın miss kokulu ürünlerinde kaybolayım diye mağazaya daldım. Mask of magnaminty'i uzun zamandır istiyordum ama denk gelmemişti. Stokta bulmuşken kaçırmayayım dedim. Umarım mentolü cildimi yakmaz. Ufaktan tırsmıyor değilim:/

Maskeyi alınca benimle ilgilenen görevli suya atılınca eriyen, efervesan tablet şeklindeki toniklerinden bahsetti. Çay ağacından olandan 2 tane denemek için aldım. Çok merak ediyorum. Daha öncede hiç duymamıştım bu ürünü. Santa lip scrub da stokta kalmamış:/ Üzüldümm:/
Hayatımın nemlendirici kremini arıyorum ama bu değişken ciltle bu hakikaten çokk zor! En sonunda biraz araştırarak, biraz da şansa Loreal'in Triple Active Fresh karma yağlı ciltler için olan kremini aldım. Bakalım nasıl çıkacak meraktayım. Bir de göz kremi arayışımda Nutrigold serisiyle devam edeceğim bu ara. İndirimde bulmuşken alayım dedim. 















Alışverişim bu kadar:) Son 2 haftada alındı hepsi.

Sizin kullandıklarınız ve memnun kaldıklarınız var mı? Hepsini ilk defa kullanacağımdan fikirleriniz çok önemli. Yorum bırakırsanız sevinirim. Öpücükleerr!

Yorumlar

  1. magnamity benim yüzümü cayır cayır yakmıştı:( önce küçük bir bölgede dene şeker...aldıklarını güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa:( ben de bundan korkuyorum. Umarım yakmaz. Teşekkür ederim cicimm

      Sil
  2. Canim umarim hepsi cildine iyi gelir ve memnun kalirsin. Guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm umarım severim hepsini. Zarar vermesinler de ben razıyım:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar