Kozmetik 36# Maybelline Color Tattoo 70- Metallic Pomegranate

Bugün size maalesef ülkemizde olmayan bir üründen bahsedeceğim. Evet Color Tattoo'ların birçok rengi mevcut ama en güzel yapıya ve renge sahip bu ürün neden yok anlayan beri gelsin:/

Yurtdışına çıktığımda her yerde bu rengi aradım sonunda tek bir yerde bulduğum gibi kaptım. Uzun bir süre kullanmaya kıyamadan rengine hayran hayran bakmakla yetindim ama Ağustos ve Eylül ayının neredeyse tamamında bu farı tek başına kullandım ve çıktım. Kalıcılığı çok iyi. Yalnız ben düşük göz kapaklı olduğumdan yazın bulaşma yapabilir düşüncesiyle genelde far bazının üzerine uyguladım. Bazla çizgilenme yapmıyor ama bazsız 3 saat sonra mutlaka yapıyor. Sürünce anında sabitleniyor. Yapısı ne çok kuru ne çok kremsi. Birazcık tok olmasını sevdim. İlk sürüşte homojen dağıtılabilen tek color tattoo sanırım. Bende toplam 6 rengi var ve koyu renkler açık renklere göre sürme, dağıtma ve kalıcılık anlamında çok daha başarılı.


Rengi muhteşem, metalik bir gül kurusu. Hafif altın simleri de var. Bu rengi bu kadar çok seveceğimi hiç düşünmemiştim. Çok beyaz tenlilerde sırıtabilir ama buğday ve esmer tende çok hoş durduğunu söyleyebilirim. Mürdüm allıklarla ve soğuk tonlu açık pembelerle çok hoş duruyor. Siyah farla gölgelendirirseniz harika gece makyajları ortaya çıkıyor. Kahve ya da altın tonlarıyla gölgelendirirseniz günlük aydınlık göz makyajları ortaya çıkarabilirsiniz. Kesinlikle çok kullanışlı bir renk ve benim tartışılmaz favorim.

Far olarak kullanmak dışında eyeline olarak da kirpik dibinize rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Çok yönlü ürünleri tartışmasız daha çok seviyorum:)





Kesinlikle iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu. Yurtdışında tanıdıklarınız varsa yakalarına yapışıp mutlaka isteyin. Bir dahaki çıkışımda mutlaka stoklamayı düşünüyorum. Bir de muhteşem bir lacivert rengi vardı metalik seride almadığıma çok pişmanım. Sıradaki yurtdışından ilk alınacaklar listemin baş köşesinde:)))))

Bitti bu kadar:)))))))

Öpücükleerrr :)

P.S Daha önce yazdığım diğer Color Tattoo karşılaştırması yazısını görmek isterseniz tıklayabilirsiniz.

Yorumlar

  1. kesinlikle bu farlar harika.ama bu tonlar rengimi boguyor benim.gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Görünüşte koyu duruyor cidden, kullanamam gibi düşünmüştüm ama sonra elimden bırakamadım:) belki bigün sen de aradığın tonu bulursun:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar