29 Kasım 2013 Cuma

Durum Raporu

Bugün sevimsiz bir haber aldım. Çok keyifsizim. Bir süredir ailede sağlık problemleriyle uğraşıyoruz ve tam hepsi bitti derken benim "yeniden" 2 böbrekte birden böbrek taşım olduğunu öğrendik:( Öyle sinsi bişi ki hiç bir şekilde ağrı sancı yapmıyor. Varlığını anlamak için ancak ultrason çektirmem gerekiyordu. Uzun zamandır vücutta iltihap olmayınca ben de bıraktım gitti. İyi halt etmişim:( En son testlerde çıktı. Şimdi yeniden ameliyat olmam gerekiyor en kısa sürede.

Taş kırma vs. gibi yöntemler de var tabii ama taşlar büyük olduğundan her kırma seansında daha çok zarar vereceğini söyledi doktorum dökülürken. Daha önce de kırdırmışlığım var zaten 6 seans. Çözüm değil yani:/ Çeken bilir nasıl bir illet olduğunu:/

Korkmuyorum ama canım sıkıldı bu duruma. 3 yılda bir ameliyat mı olacağım yani. Oturdum ağladım sinirden.  Bu 3. olacak. Tuhaf bir durum. Benim bünyem neden yapıyormuş bunun altını kazıya kazıya bulacaklar bu sefer diye umuyorum.

Aralık ortası gibi olacakmışım ameliyatımı. Bugün tetkiklere başladık bakalım. Allah yardımcım olsun. Bana dua edin olur mu? Bu seferki son olsun.

Birkaç hafta buralarda olmayabilirim. Canım sıkkın haliyle ve hep karamsar şeyler yazıp kimsenin canını sıkmak istemiyorum. Eğlenceli ve sağlıklı bir şekilde yeniden aranıza döneceğim inşallah en kısa zamanda.

Herkesi öpüyorum....

2 yorum:

  1. Canım benim bu son olur inşallah ve bir çırpıda geçer gider ameliyat her şey su gibi akar , sağlık işleri çok zor çok Allah kolaylık versin sağlık versin kuşum öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın bitanem:/ olup kurtulmak istiyorum bir an önce. her check up a girdiğimde dua ediyordum çıkmasın diye. bu son olsunnn artık!!! !ii ki varsın.

      Sil