Blue Cap Şampuan

Merhaba cağğnım blog ahalisi. Bugün size yaklaşık 2,5 yıldan beri düzenli kullandığım şampuanımdan bahsedeceğim. Saç tipim "kuru, bol kepekli, boyalı, kalın telli ve gür" idi. Kepek problemim için kullanmadığım şampuan vs. kalmadığı bir anda son gittiğim doktorun önerisiyle aldım ve ilk kullanımdan itibaren çok memnun kaldım. Şikayetim "dermatit"ti.

150ml boyuyla küçücük görünse de yoğun bir şampuan olduğundan size 4 5 ay rahat rahat yetecektir diye düşünüyorum. Biz annemle birlikte 3 ayda bir bitirebiliyoruz.


- Mentollü yapısıyla saç derisini sürer sürmez ferahlatıyor.
-İlk kullanımdan itibaren gözle görülür şekilde etki ediyor.
-İyice çalkalayıp öyle kullanın. Az bir miktarı yetecektir.
-Tamamen saç dibine masaj yaparak yedirdikten sonra  3 dk beklemeniz gerekiyor.
-Daha erken yıkarsanız saçlarınız çok sert oluyor.(Ne hikmetse çözemedim.) Çok yumuşak yaptığı da söylenemez:p
- Gözünüze kaçırmayın çok yakıyor:(((
- Kokusu güzel değil. Medikal kokuyor.
-Aynı hafta içinde 2 kereden fazla kullanmayın.
-Fiyatı 64 tl. pek ucuz değil ama uzun süre gidiyor.

Diyeceklerim bu kadar. Ben yıllarca uğraşıp hiç bir ilacın çözemeyeceğini düşündüğüm bir anda buldum bu ürünü. Çok memnunum. Benzer şikayetleriniz varsa doktorunuza danışıp bir deneyin derim.

Sizin "hassas" dermatitli saç dipleri için kullandığınız ürün var mı? Paylaşırsanız sevinirim:)

Yorumlar

  1. Önereceğim bi kaç kişi var yavruuuuuuuuu , işlerine yarıyacak :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırlar kuzum benim vazgeçilmezim oldu yıllardır.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar