Kozmetik35# Benefit Rockateur Allık

Ahhh bu allıkkkk!!!!! Bloglarda ilk tanıtım yazılarını gördüğümden beri aşıktım ona. Yakışsa da alacaktım yakışmasa da. Fiyat olarak bakarsak bugüne kadar aldığım en pahalı allığım. 99tl. Sonuna kadar hakediyor o ayrı. Lansman videosuyla başlayalım mesela <3

Muhteşem değil miii???? 

Hadi biraz ciddileşip tarafsız olmayı deneyeyim:)))) Bir defa ambalajı efsane. Kalın kartondan yılan derisi desen baskılı bir ambalaja sahip. Gothic tarz bir el yazısıyla yazılan adı ve kenarlardaki dantel detaylarla çok albenili. İçinden kullanışlı bembeyaz yumuşacık bir fırça çıkıyor. 

İçindeki kullandıkça silinmeye mahkum(böhüüüee:((((: ) "ROCK" yazısı matken, etrafı sedefli. İşte bu görüntüdür beni benden alan... "uuu beybiii benim olmalısın" dedirten.

Bu allığı kontür şeklinde uygulamam önerildi. Ben de o şekilde uyguluyorum. Bana uygulama yapan mua bileğimin iç kısmına sürdüğünde yanardöner, ışıltılı canlı bir pembe gibi göründü. Duruştan korkunca yüzüme uyguladı. Ambalajda sedefli mercan pembe gibi duran allık, yüzünüzde yumuşak bir gül kurusuna dönüşüyor. Dediğine göre makyajsız, beyaz tenli bir ciltte ışıltılı pembe duruyormuş. Kalıcılığı gayet iyi. Gün içinde tazeleme gerektirmiyor. Almadan önce deneyin derim.







Sanırım bundan daha objektif olamazdım. Geçen wishlistimin yıldızıydı. Artık makyaj çantamın yıldızı. Sık kullanılanlarda 1. sırada. Üzerindeki yazısı ise birazcık deforme bile oldu:/ Biterse(sanırım ilk bitirdiğim allık olarak tarihe geçecek) tekrar alınacaklar listesinde 1. numara.

Öptümmmmm <3

Yorumlar

Popüler Yayınlar