4 Ekim 2012 Perşembe

ALIŞVERİŞ DELİSİ

Bu ara o kadar çok şey aldım ki tam bir alışveriş delisi oldum çıktım. Öteden beri kırtasiye alışverişine dayanamazdım zaten de aşmış oldum kendimi. Takısı tokası derkeen aldı başını gitti. Abartmaa diyorsunuz ama buyrun birlikte bakalım:)

                                                                                    KIRTASİYE ALIŞVERİŞİM:
Üzerinde Kızkulesi olan Sultanahmet'ten, Passion yazan ve GRİD pembe fosforlu keçeli kalemi Nezih'ten, kırmızı deri kaplı olan Locke marka D&R'dan, kırmızı olan defter ve kalem çantasını Kadıköy'den aldım. Puantiyeli tükenmez kalemse Gratis'ten.                 







TAKI ALIŞVERİŞİM:          
Yeşil taşlı olan Madame Coco'dan. Onun altındaki kahverengi ve beyaz gibi görünen
aslında mint yeşili taşlıyı, mavi altın bilekliği ve yanındaki salkım saçak olanı Kadıköy'den adını hep unuttuğum bir bijuteriden aldım. Ortadaki kahveli bejli ipli bileklik Tünel'den. Onun yanındaki de Bozcaada'dan. Sağ en alttaki siyah deri bileklik ise CADDE'deki Tak Takıştır dan..
                                                                  



Arapsaçı gibi duran bilekliğimin kolumdaki hali nasıl amaa:))))) Herr rengi var ama en çok kahve tonlu olanı sevdim. Bunun haricinde acı yeşil, mor,kırmızı, sarı,neon renkli olanı vardı.



Alttaki yeşil küpeleri ne zamandır arıyordum da sonunda buldum. Her kıyafete uyuyor hem de yüzüme renk yansıttığını düşünüyorum:)))) Batıl bişi herhalde. Severek takıyorum hastasıyım:)))


Sağdaki taçlı küpelerinse daha önce bi çift alıp tekini düşürmüştüm. Tek başına da takamadığıma üzlüyordum. Aldığım yere gelmiş sonunda(nerdeyse 1yıl sonra!!!) vee kavuştum üstelik iki renginden de aldım. Kuzenim bayıldı bide:)






Büyük defter gibi duran A5 aslında. Samsun'da BİM'den aldım. Sert kapaklıı ve kırmızı. 3 paket de Caretta marka tükenmez kalem aldım ama paketleri ortada yok malesef. 2 si neon renkli, 3.süde glimmerstı:)
Kartpostallarsa yine Sultanahmet'ten. Kuzenimle altını stüne getirdik meydanın değişik kartpostal bulucaz diye. 5tanesi 3liraydı galiba.






Dediğim kadar varmış dimi???? TAMM ALIŞVERİŞ ÇILGINI OLMUŞUM. Rexona'nın Watsonslar'da kampanyası var. 2tane alana makyaj çantası hediyeliymiş. 2tane de ondan aldım. İlk defa deniycem bakalım memnun kalırsam yazarım. (biri rexona teens/candy revolution portakal gibi kokuyor, diğeri de cristal diamond serisinden mor olan) Normalde Nivea Fresh Natural kullanıyorum çok da memnunum:) Bi de aylardır eyeliner arıyordum. Şöyyle en suya dayanıklısından falan sonunda bir klasik olan L'OREAL Superliner'ı seçtim. Bide sürmeyi becersem çok mutlu olucam ama. 2 sene kullanmayınca unutmuşum resmen.  Önceden Avon kullanıyordum çok da memnundum aslında. Ben bitirene kadar ürün piyasadan kalkmıştı ben de hiç eksiklik duymamıştım. Taaki mat bej rengi farla uyumunu gördükten sonra:)



Son olarak Watsons'ın artık benim klasiğim olan Wallet Tissue'larından  2 kutu aldım.  Çok kullanışlı ve yumuşacıklar. Hem çantada yer kaplamıyor hem de çok şık ambalajı. Sadece çok ağır nezle/grip olduğunuzda tavsiye etmem:) Bi sonraki sümkürmenize yetişmeyip hemen eriyorlar:)))







Daha ne olsun dünyayı almışım:) Gelecek 2 ay hiç bişi almicam kendime.. Dayanabilirsemm:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder