Yazlık Planlar

Yarınki teslimden önce kafayı dağıtmazsam çatlayacağım az kaldı. Çizimi bitmez, maketi delirtir off ki offf :((( Dün ara verdiğimde blogumun tasarımları için uğraşayım dedim 3 saatim uçmuş bile :/ Yine de pişman değilim cidden eğlendim. Her şey üst üste yığılmaya o denli meraklı ki bir de Final Programını eklemişler okulumuzun sitesine. Görünce resmen yıkıldım. Miss gibi havalarda harıl harıl silikon tabancası elimde fabrikasyona bağlayacağım günler gözümde bir bir canlanıyor. Peşinden de staj başlayacak ve non stop 3 ay geçirdikten sonra valiz hazırlama telaşları, vize işlemleri, almanca kursum bitti bitiyor derkenn uçağıma binip Almanya'ya uçacağım ve 6 aylık maratonum başlayacak:)))) Çok yoğun ve tatilsiz bir yaz beni bekler. Heyecanlıyım haliyle:)) Keşke gözümü açsam kapasam ve En Sevdiğim Ay: EYLÜLgelse:)) Bu yaz kendime bir ödül de vermediğim değil hani, sabırsızlıkla beklediğim ZAZ konseri:))))) Hem de doğum günüme denk gelmesi muhteşem oldu. Geçen yıl 3buçuk saatte tüm biletler tükendiği için gidememiştim. Şanslıymışım ertesi sene gelmez herhalde demeye kalmadı haberi geldi :)))))) Benim yaz planlarım bunlar şimdilik:))))) Herkese güzel bir yaz dilerim:)))))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar