YANGIN VARRRR!!!!!!!


....diye bağırasım varrrrr!



Proje yetişmiyor.
Maketin lafı bile yok ortada.

Yarın bir şeyler yumurtlayıp göstermem lazım:((((((((((((

CUMA TESLİM VARRRR!!!!!!!

Ne yapacağım ben :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

YANGIIIIIIIIIN VAAAAARRRR! 

 DARALDIMMM :(((((((

edit: projeyi hallettim de yarınki teslimi napsak o cidden muallakta :))))) uykusuzluğun deli sınırlarında dolaşıyorum. 32 saatlik aralıksız uykusuzluğu 2 saat uykuyla böldüm diyelim:( hala uykum var deli gibi her an sızabilirim:(( şimdilik durumlar böyle sabaha karşı atarlanabilirim :) bu postu saçmalamak için kullanıcam bundan sonra ne olursa :) edit1 edit 2 gider artık. belli mi olur günün birinde en uzun post yarışması yapılırsa kazanırım belki :))))

edit 2: boşuna kasmışım. 4 e kadar uğraştım. baktım zaten tamamen mükemmel olamayacak teslim için. ben de yattım. sabah ozalitçi çilesi klasik... çıktıyı alıp okula götürene kadar 12 oldu zaten:) hanımefendi de atarlı. bakmaz kimselere geldiğin gibi sürünerek dönersin okuldan küfrede küfrede:( sonra biraz sevinirsin. göstersem asabımı bozacaktı iyidir iyi :p şimdilik boşluk hissi hakim ama çarşamba yine teslim var öf! sonra da bitmiycek zaten :/ neyse....

Yorumlar

Popüler Yayınlar