Meslek Hastalığı

Solak bir insanın sağ kolu anlamsız biçimde ağrıdığında ne yapar? Benim ilk aklıma gelen dirsekten kesmekti:p şaka bir yana mouse kullanmaktan günlerdir ağrıyor bazende parmaklarım uyuşuyor. İşin fenası sol elimle mouse'u asla kullanamıyorum. Kötü alıştım :( Autocad denen bela da mouse'suz sadece klavye üzerinden halledilmiyor:s Dün gece buz koydum sabah geçmişti ancakk masama geçtiğimde ağrımaya başladı tekrar ben de 3. dksında çözdüm: Çizim masasının üzerinde laptopla çizim yapılmazmış. Bar taburesi de koysan bel ağrıtıyor arkalığı olmadığı için. Zaten 1.60 boyunda bi pigmeyim. Üstelik standart 3cmlik tabla yerine 20 cmlik ışıklı tabla koydurdum:s Masamın boyu ayaktayken belimden yukarıda :) Otururken siz düşünün. Teslimlere az kaldı çalışma saatlerim sekteye uğradı. Ben oturmuş şu saatte tek elimle klavyede yazıyorum bloguma :p Oda küçük yeni bir masa sığmaz. Salon sürekli işgal altında. İMDATTT!!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar