Kozmetik 2: Avené Cleneance Serisi


  Bana bu iki ürünü cildiyecim tavsiye etmişti. 2si de çok yoğun ürünler. Yağlıya dönük ve karma , hassas ve iz yapmaya müsait bir cildim var. Yüz yıkama jelini ve toniğimi düzenli kullandığımda iyi sonuçlar alıyorum. Termal mineraller içerdiği için cildi ferahlatıyor. Asla yakmıyor. Yalnızca tek kural elinize minicik bir miktar almanız. Yoğun olduğu için fazlası köpürmüyor bile neredeyse yapışıyor. İyice temizlenmezse de kuruyunca yapış yapış hissiyat veriyor.

Haftada 1 peeling de yaparsanız tadından yenmeyecek cilde kavuşabilirsiniz:)

Toniğe gelince çok iyi çalkalamanız gerekiyor çünkü dbindeki bembeyaz tortu şeklinde mineraller var. Makyajınızı çıkardıktan sonra yüzünüzde bir şey kalmadığını hissetseniz bile tonikli pamuğu gezdirin tüm makyaj artıklarından kurtuluyorsunuz. Severek kullandığım iki ürün.
Yüz yıkama jelinin 2. kutusu bitmek üzere. Yine alır mısın derseniz kesinlikle bırakmam:)
İlk başlarda Bioderma'nın Sebium serisini de kullandım. Yine doktor tavsiyesiyle. Şişe yarılanana kadar hiç bir problem çıkmadı ama sonuna doğru ciddi bir alerjik durum yarattı. Anında bıraktım ürünü. Yıkadıktan sonra kaşıntı, kızarıklık ve peşinden yanma hissi verdi. Tekrar kullanmaya cesaret edemedim.Ama dediğim gibi korkutmuş olmayayım. Hassas bir cildim var.

Sıradaki denemeyi düşündüğüm ürün; Bioderma Sensibio H2O. Makyajı iyi çıkardığı söyleniyor ve hassas ciltlere uygunmuş. Makyaj çıkarmak için Avené'ime KIYAMIYORUM :/





Göz makyajı temizleyicisi sorarsanız da şayet; 3yıldır aralıksız sürekli yedekli Uni göz makyajı Temizleme Disklerinden Yeşilçaylı'sını kullanıyorum. 10 yıldır da lens kullandığımı da ekleyeyim. Hiç bir yan etkisi veya alerjik durum yaratmadı. Üstelik de 1 disk en koyu makyajı bile çıkartıyor.
Bu ürünü de tamamen tesadüf eseri bir alışveriş merkezindeki tanıtım standında görüp almıştım. İYİ Kİ ALMIŞIM! Herkese tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar