Kozmetik 23# Maybelline Fit me! Concealer

Bugün size Türkiye'de satışta olmayan bir ürünü anlatacağım. Maybelline'in Jade serisi malesef ülkemizde yok. Bu kapatıcı umarım bereketli olur, hemen vedalaşmayız diye umuyorum. Çünkü çook sevdim.


 Kuru ve çok da sorunlu olmayan gözaltlarımı aydınlatacak, kurutmayacak ve çizgilere dolmayan bir kapatıcı ararken bloglarda karşıma çıktı. İlk fırsatta yurtdışında yakalayıp aldım. Oldukça uygun fiyata (6 euroya) aldım. Alalı 20 gün oldu. Birkaç kez çok sıcak ve nemli günlerde kullandım ve performansına bayıldımmm <3

Bendeki 15 numara. Serinin en açık 3. tonu. Pembe alt tonlu bir kapatıcı. Yumuşacık bir his bırakıyor. Kolay dağıtılıyor ve aydınlık, çizgilere dolmayan, orta kapatıcıkta, natural, yumuşak göz altları veriyor. Vazgeçebileceğimi sanmıyorum. Çünkü bundan daha iyisine rastlamamıştım. Bulduğum yerde deneme şansım olmamıştı vakit kısıtlılığından. Ama her cilt tonuna uyacak alternatifler mevcut. Gözüm kapalı tavsiye ederim:)

Yorumlar

  1. bu maybelline deli ediyo beni color sensational vivids koleksiyonunuda getirmediler hep dandik ne varsa türkiyede :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla. Ben bu serinin fondötenini niye almadım diye üzülüyorum şimdi:-S

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar