Kozmetik 22# L'oreal Glam Shine Balmy Gloss- 912 ve 914

Ruj takıntımı bilen bilir gözüm doymaz bir türlü, beğendiysem dayanamam. Çantamda 5 farklı ruj taşırım sürekli:) Bu rujlar ilk çıktığında alsam mı diye çok kararsız kaldım. Clinique'in Chubby Stickleri'ne çok benzer görünümde. Ben bir türlü sevemediğimden acabalarım bitmedi. Chubbyler'in sevmediğim tarafı gloss gibi ıslak görünmeleri ki ben o duruştan hiçç hazzetmiyorum.


Sonra en garanti renk olan 912- Sin For Peach i aldım ve aldığım günden beri başka ruja elim gitmedi. İndirimde anneme de aynından aldık hatta :) Bir de Fall For Watermelon rengini de kendime aldım yine:)

Fotoğrafta swatchlara bakarsak üstteki 914, alttaki 912:)

Yapısından bahsetmem gerekirse dudağı hiç kurutmuyor, kolay sürümlü, çizgilere dolmayan, örtücü, hafif sedefli, parlak ama ıslak duruşlu değil. Üstelik beklediğimden daha iyi çıktı kalıcılığı. Yaz için çantaya atmalık çok doğal tonlu harika bir pembe ruj. Almak isteyenler joker renk olarak 912yi kesin alsınlar. 2. si için karar sizin:)

Ben 914'ü seçtim bir de. İçinde coral tonu bulunan, sedefli, güneşte bir miktar yanar dönerliğe sahip parlak bir pembe. Bunun kalıcılığı bana daha fazlaymış gibi geldi. Bu renk bronz tenler için harika. Yüzde makyaj olmasa bile canlı gösteriyor. Denemeden aldım ama çok sevdim.

Glam shine kalem ruj serisi cidden çok başarılı. Caresse serisi de çok övüldü falan ama benim için faciaydı. L'oreal bana kendini affettirmeyi başardı bu ürünle:) Başka renkleri çok ilgimi çekmedi açıkçası. Ama Sin for Peach'i her gördüğümde stoklamayı düşünüyorum. Kalkar malkar piyasadan üzülürüm:(

Mutlaka deneyin;)))


Yorumlar

  1. ben ruj kullanan biri degilim hatta pek de hoşlanmıyorum kendimde ama bnları cok merak ettim ve indirimde 912 numarasını aldım. Sheer bir yapıda oldugu icin cok renk vermemesi benim icin cok buyuk bir artı . cok begenerek kullanıyorum ve bende indirimde tekrar stoklamayı dusunuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsın almakla:-) güle güle.stokla:-) ben kalınca sürdüğümden tam örtücülük elde ediyorum. Buna rağmen bulaşmaması, kalıp gibi durmaması harika:-)

      Sil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    173. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar