RUJ DOSYASI #2 Kırmızı Rujlar

Merhabaa:))) Size enn sevdiğim kırmızı rujlarımı seçtim göstermek için:) Kırmızıyı cidden seviyorum ve bana şeftali/nude tonlarından çok çok daha fazla yakıştığını düşünüyorum.
Şimdii şu kırmızı ruj sorununa el atalım. Dudaklarım ince kırmızı yakışmıyor diyenler????
Kesinlikle yanılıyorsunuz hanımlar. Bence kırmızı özellikle çok koyu olmadığı taktirde bordo tonları tam sizin için ideal. GÜZELCE ÇERÇEVELEDİĞİNİZ DUDAKLARINIZA SÜRÜN VE İÇİNİZ RAHAT OLSUN;)) Asıl uzak durmanız gereken mavi alt tonlu tonlar; fuşyalar ve morlar.

Bir çok kırmızı tonu var. Bana yakışmıyor demeyin. Bence her kadına yakışan bir kırmızı mutlaka vardır. İddialı buluyorum deyin:)))) Herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum deyin. Doğru dikkat çekici gerçekten. Ama doğru kombinle uygulandığında sizi gerçekten alımlı ve zarif gösterdiği gibi, yanlış kombinlerle de ucuz ve basit görünmeniz zor değil.

Dikkat edilecek bir kaç nokta var:
-Kırmızı ruj sürecekseniz mat olsun, parlak olsun farketmez dudaklarınız pürüzsüz olmalı. Mutlaka diş fırçanızla dudaklarınızı fırçalayın ve çok iyi nemlendirin.
-Dikkat çekmek istemeyenler tam mat rujlardan, simli lipsticklerden ya da pırıl pırıl glosslardan kaçınmalı.
Sheertone denilen bol nemlendiricili yarı opak rujları içini dudak kalemiyle boyadığınız dudakların üzerinden hafifçe gezdirin. Yansımasını ve verdiği dokuyu seveceksiniz.
- Ben tam mat rujlardansa satin yapılı olanları tercih ediyorum. Dudakları çok daha güzel gösteriyor bence. Hafif parlak, tam opak benim için ideal görüntü.
- Tam mat ruj sürmek cesaret ister. Kuru ve pütürlü dudaklarınız varsa kaçının. Dolgun dudaklı olanlar koyu tonları tercih edebilir. Dudak çizgisine dolar, hata gösterir, pütür pütür durur, kuru dudağı büsbütün kurutur. Altına nemlendirici sürseniz tam verim alamazsınız. Hiçbir zaman tam mat durmaz. Yapısını ve opaklığını bozarsınız.Kullanması zordur. Yeni başlayacaklara önermem:)) Kadife görüntü ve siyah düz bir kokteyl elbisesiyle muhteşem bir kombin olur o ayrı;)
-Dudaklarınızı rujdan önce uygun tonlu bir dudak kalemiyle çerçevelemeyi unutmayın. Kalıcı olmayan ruj kullanıyorsanız mutlaka dudak içini kalemle doldurun. (essence'in dudak kalemlerini şiddetle öneririm. nemlendiren hiçç ama hiç kurutmayan kalemler.) Üzerine tek kat ruju sürün. Fazlasını alın ve tekrar sürün;)

Kırmızı ruj deyince akla ilk gelen soğuk tonlu bir bayrak kırmızısıdır. Benim kırmızı favorilerimse kiremit tonları. Daha turuncumsu ama kahverengine kaçan sıcak tonlar. Fuşya benim rengim değil. Soğuk tonlu ve mora kaçan tonlardan uzak duruyorum. Buğday tenliyim. Sarı alttonlu bir cildim var. Bana en çok yakışan renk cherry red diye tabir ettiğimiz bir ton. Kiraz kırmızısı:)))) Ama gördüğünüz gibi diğer tonlardaki rujlarımdan da bol miktarda var. Sıklıkla kullanıyorum.

Hadi tanıyalım:

1- İnglot 206
Bu ruju 2 yıl önce Malta'dan almıştım. Hiç kırmızı rujum yoktu ve artık olmasını istiyordum. Almışken de kaliteli olsun istediğim için ilk bulduğum İnglot'a dalıp binlerce ruj denedikten sonra bu turuncumsu ruja takıldım kaldım. Dudak rengim koyu olduğundan bende açık kırmızı duruyor. Yapısı satin. Parlak bitişli. Dudak çizgilerine dolmuyor ama kuruluğu affetmiyor. Kendisi biraz kurutabiliyor. Sürümü kolay. Yumuşak yapıda. Kalıcılığı orta. 3 4 saat götürür. Az biraz bulaşma yapabilir dişlere dikkat. Bu arada sarı gösterme potansiyeli var uyarayım. Sim vs. yok içinde.

Ben aldığımda Ağustos ortasında gayet bronz bir tene sahiptim. Ruj gerçekten çok hoş durdu. Tereddütsüz aldım. Severek de kullandım. Yaza uygun muhteşem bir renk. Gel gelelim  rengim açılınca o turuncumsu renk gerçekten çok iddialı gelmeye başladı. Gündüz kullanıma uygun olmadığını farkettim. Beyaz tende, koyu renk saç ve küt kesimle gerçekten çok çarpıcı duruyor. Bilginize;))

2-İnnova Maxi-lip 59
Yapısı muhteşem. Nemlendiricili. Dudağı hiç kurutmadığı gibi oldukça opak bir ruj. Sürümü kolay. Yağ gibi kayıyor. Hafif yağlı bir his bırakabilir ama beni rahatsız etmiyor. Kendinden parlak. Çizgilere dolmuyor, kurutmuyor, beklediğimden de kalıcı. 5 6saat kalıyor. Bir şey yiyip içseniz bile kenarları bozulmuyor. Tam olarak çıkmıyor. Rengi kiremit kırmızısı. Yine hafif bir turunculuk barındırıyor ama renk muhteşem. Gündüz kullanıma uygun. En çok övgü aldığım rujların 2.si. Mutlaka soruluyor markası. Hiç bilmeden tonuna vurularak aldım diyebilirim. Seride daha çok nude tonlu rujlar bulunuyor. Kırmızı bulmak için uğraşmanız gerekecek:)

3- Rimmel Kate Moss 01
 Rengine bayıldığım, yüzlerce kez bloglarda gördüğüm bir ruj. Ama hiç bir ruju sürerken bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Yapısı sert. Rengi tam bir kırmızı. Mat yapıda. Opak. Dudağı kurutuyor ve hatayı affetmiyor. Çizgilere doluyor. Hata gösteriyor. Kokusu muhteşemm. Dudak kalemi sürmeden aslaa kullanmayın. Kalıcılığı çok iyi değil. Dişe bulaşma yapmıyor.

4- The Balm Mia Moore
 Tam bir joker. Süren herkese çok yakışıyor. İnce ya da kalın dudak ayırmıyor. Hafif nanemsi bir aroması var. Dudakta hafif bir karıncalanma yapıyor. Satin yapıda. Sürmesi kolay. Dudak kalemi şart. Gündüz kullanıma uygun. Gece makyajıyla muhteşem olabilirsiniz.

5- Revlon True Red
Yine Malta'dan aldığım, o zamanlar Revlon'un adını sanını hiç bilmeden tereddütle aldığım bir rujdu. Keşke daha çok rengini alsaymışım. Pişmanım:/ Yapısı yumuşak. Rahat sürümlü. Açık bir kırmızı. Gündüz de kullanılabilir. İddialı bir ton. Opak. Parlak bitişli. Satin yapıda. Dudak kalemiyle kullanılmalı. Kalıcılığını beğenmiyorum. 2 saat anca dayanır. Bulaşma potansiyeli yüksek. Dudakları çok kurutmuyor ama nemlendirmesi de fazla değil. Sarışınlara çok yakıştırıyorum bu ruju.

6- Sephora 04 The Red
Ayşegül Ruju olarak ünlenmiş bir ruj. İçinde ne mavilik ne turunculuk var. Hiç bu kadar net bir kırmızı görmemiştim. Rengine vuruldum. Yarı mat. Satin yapıda. Dudakta kadifemsi bir duruşu var. Kalıcılığı 3 saat civarında. Sürdükten kısa süre sonra sabitleniyor. Bulaşma riski az. Opak. Sürümü orta zorlukta. İddialı bir renk. Gece kullanıma çok daha uygun. Dudakları kurutuyor. Hata belli ediyor. Öncesinde iyi bir peeling yapılması şart. Siyah saç, beyaz ten kombinasyonu <3 Siyah eyelinerla mükemmel ikili.

7- İnnova 52
Yine aynı seriden nemlendiriciliği bol ama bir o kadar opak bir ruj daha. Bordo görünümünde. Mavi alt tonlu. Koyu fuşyanın 2 kat sürülmesiyle bordo oluyor:) Sürümü kolay. Yalnız yağ gibi kaydığından sürerken kontrollü olmak lazım. Malum koyu renk. Her 2 türlü de kullanılabilir. Tek kat vişne çürüğü/ çift kat bordo. Joker eleman. Seçim size kalmış.

8- Flormar Supershine 512
Veee sırada enn sevdiğim rujuma geldi. Herkesin yakıştırdığı. Dudağı muhteşem gösteren hafif parlak ruj. Dudağı kurutuyor maalesef:( Altına balm sürünce yapısı bozuluyor. Tek başına tam bir cherry red. Pembe kırmızı arası koyu kırmızı bir tonu var. Kırmızı ruj kullanmaya korkanlar için başlangıç seviyesi diyebilirim. Tavsiye üstüne tavsiye ederim. Kalıcılığı kötü yalnız. Tazelemek gerekecek sıkça. Ama değer çok seviyorum.

9- Rimmel London 107
Bloglarda meşhur olduğunu farkettiğim anda koştum aldım. Gayet hoş bir bordo. Asil bir tonu var. Epey koyu ve iddialı bir renk. İnce dudaklılara tavsiye etmeyeceğim tonlardan biri. Tam mat. Sürümü 01 e göre çok daha rahat. Dikkatli sürülmesi gerek. Çerçevelemek gerekli. Kalıcılığı fena değil. Kademe kademe azalıyor. 2 SAATTE 1 TAZELEMEK GEREKLİ. Dudak çizgilerine dolmuyor ama pürüzleri belli ediyor. Kabuklu dudaklarla kullanmayın. Çok kalın dudaklara da fazla yakıştırmıyorum aslında. Renginden dolayı çok göze çarpıyor bence:)) Gündüz de gözlerde ten rengi bir farla çok rahat kullanılabilir. Beyaz tenliyseniz tam sizin renginiz budur.

İşte enn sevdiğim rujlarımı anlattım sizlere:))) Umarım beğenirsiniz. Aralarından kullandığınız var mı??? Birde Flormar'ın renginde High end marka tam kalıcı bir ruja ihtiyacım var. Cherry Red ama fuşya olmayan koyu kırmızıı bir ruj biliyorsanız yazarsanız memnun olurum:))))))))

Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. selamm diğerlerii bilmyorm ama Rimmelinkini kullandım tonu gerçekten çok hoş oyüzden çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde sür sürüştür öyleyse:)

      Sil
  2. Flormar 512 ve Kate moss 107 favorim:) Kate moss'u yeni keşfettim ama 512 uzun zamandır sevdiğim bir renk:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 512 hayatımın ruju o rengi verecek daha kalıcı bir ruj arıyorum ama bulamıyorum:/

      Sil
  3. ooo harika bunlar :) innovanın rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ayrı ayrı seviyorum hepsini. innovalar hem yapılarıyla hem duruşlarıyla baştacı edilesi:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar