KOZMETİK 14# Maybelline Rimeller / The Colossal Cat Eyes ve The Falsies Black Drama

Uzun zamandır bu 2 rimeli de kullanıyorum ve bayılıyorum. Niye bu zamana kadar yazmadım hayret doğrusu:) Bugün 3. kez 2sini birden stokladığıma göre yazma zamanımın geldiğine karar verdim. Maybelline rimelleri oldum olası sevmişimdir. İlk rimelim yine Maybelline'di. Klasik Volume Express Waterproof (açık mavi kapta)tu. Sıradan ama iş gören bir rimeldi. Neden daha çarpıcı olmayayayım diye düşünüp, bir gün Cat Eyes'ı almamla birlikte yılların alışkanlığına son verdim.

Fırça tipi olarak kıl fırçalardan hoşlanırım. Silikon fırçalar yapıştırıyor kirpiklerimi uzatmak yerine:/ Bir de geçenlerde L'oreal standındaki görevli hatundan Lancome, L'oreal ve Maybelline'in aynı gruba ait olduğunu ve ürün içeriklerinin aynı olduğunu öğrendim. Lancome'un satış stratejisi olduğunu, basit farklar ve daha ucuz ambalajlarla farklı kesimlere hitap ettiklerini öğrendim. Ki Lancome'un gül kokulu rimellerinden hoşlanmadım diyebilirim. Gözüme sürdüğüm bir ürünün parfümlü olması aklıma direkt olarak milyonlarca kimyasalın varlığını çağrıştırıyor. Herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı ama huylandım bir defa.

Ayrıca madem öyle sırf janjanlı ambalajı için ekstra para ödeyeceğime uygun alternatiflerinden gayet memnunken bildiğim gibi devam edeceğim:) Bu kadar girizgahtan sonra konuya serbest dalışa geçme vaktidir.

Kirpiklerimden bahsedersem eğer seyrek, uzun ve kıvrıktır. Gündüz makyajlarımda genelde Cat Eyes'ı kullanırım. Bu rimel kirpiklerimi ekstra dolgunlaştırmadan tek tek ayırır, uzatır 2 katta örümceksi ama gayet doğal ve belirgin kirpiklere kavuşursunuz. Bu rimelin çok beğenilmediğini okumuştum bazı yerlerde. Kimin ne beklediği çok önemli. Dolgunluk beklerseniz maalesef bu rimel bu işleve göre yapılmamış. Fırçasına bakarsak yapı itibariyle OVAL yapıda ve kısa kıllı bir fırça. Ben hatta ilk gördüğümde bu çubuk mu uzatacak demiştim:/ Kullanılışı basit. Yay kısmını kirpiğinizin dibine kadar getirip tam olarak oturtmalısınız. Sonrasında tarayarak 2 3 defa üzerinden geçin. Tam kurumadan 2. katı geçin. Bir süre kırpıştırmayın:))))) Bulaşabilir benden söylemesi. 1. aydan sonra sıvımsı yapısı daha bir toklaşmaya başlıyor. Rahatça kırpabilirsiniz:p Gerçi artık alışacağınız için sürmeye sıkıntı yaşamazsınız. Sulugözlüyüm. Bu rimelle de ağladım ama pandaya dönmedim. En fazla olan kaş altıma bulaştı birazcık siyahlık o kadar. Onu da ıslak mendille toparladım bitti:p Onun dışında akma bulaşma dökülme yok. Alt kirpiklere de çok rahat sürülüyor. 


Falsies Black Drama ise simsiyah dolgun kirpikler için ideal. Bu fırça uzatmak için değil dolgunluk vermek için tasarlanmış yapacak bir şey yok:p Gündüz çok tercih etmiyorum ama eyeliner sürmüşsem eğer mutlaka bu rimeli sürüyorum. Gece makyajımdaysa Cat Eyesla birlikte kullanıyorum. Önce 2 kat Cat Eyesla uzatıp üzerine Falsies sürdüğümdeki görüntüden memnunum. Gerçekten belirginleştiriyor. Vermeye çalıştığınız vurguyu tam 12den vuruyor. Başka bir rimelde bu etkiyi göremedim. Takma kirpik etkisi dersek bence en çok bu rimelle yaklaşırsınız o görüntüye. Cat eyes size bunu vermez.

Bu rimelin tek eksisi kirpiklerden zor temizlenmesi:/ Onu da Yves Rocher Çift fazlı temizleyiciyle çözdüm. Mutluyum:))
Ben ambalajına da ayrı vurgunum. O siyah dantel detayı falan gerçekten hoş düşünülmüş ayrıntılar:) 
Annem de Klasik Falsies'i kullanıyor. Ben sıradan buldum. Bayılmadım ekstradan. Ha kötü mü tabii ki değil. Ben mükemmel kombinasyonumu bulduğum için tatmin etmedi diyelim:)

Ortak eksi yanları ağladığımda az da olsa bulaşması:/ O da sanırım kat kat sürmemden ötürü. Uygun fiyatlı, sıkça indirimde yakalayabileceğiniz, çabuk kurumayan ve kullanmak için kafa yormayacağınız rimeller istiyorsanız iç rahatlığıyla önerebilirim. Umarım memnun kalırsınızz;))) Öpücüklerrr!

P.S iLK BAŞTAKİ YAZIM HATASI İÇİN ÖZÜR DİLERİM:))))) THE COLOSSEUM YAZMIŞIM DA:/ THE COLOSSAL OLARAK DÜZELTTİM.. MESLEK AŞKI İŞTEE <3 NAPARSINIZ:)))) Anlayışınız için teşekkür ederim:))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar