KOZMETİK 10# Rimmel Apocalips Ruj - 501 Stellar


Fotograf  http://www.reallyree.com 'dan alıntıdır:)

İtiraf ediyorum bu ruj hiç benim zevkim değil:) Hatta ben gloss insanı bile değilim. Kendisi de ilk gloss rujum olur. TAM BİR CART PEMBE :)))))) Neon bile diyebiliriz :p Ama ilginç bir cazibesi var. Aldığım gün pişman oldum ama sonraki birkaç günde resmen gözüm alıştı ve çok sevdim rengi:)
Neden aldın derseniz de 7Mart akşamı blogları gezerken herkes bu rujlardan alacağını söylüyordu özellikle Luna ve Celestial renkleri favoriydi. Netten hepsinin swatchlarına bakarken bir erkek arkadaşıma gösterdim renkleri seçmesini söyledim. Luna ve Stellar dedi. Benim aklımda fena halde Celestial vardı oysaki. Vardır bir hikmet deyip listeye Stellar'ı da 'hiç birini bulamazsam alırım' şeklinde ekledim. Watsons'a girdiğimde standta sadece Nude Eclipse , Big Bang ve Stellar renkleri vardı. Diğer renkler hiç gelmemişti. Deli kalabalıkta kendime yol açıp Stellar'ın testerına bile bakmadan aldım ve çıktım:)))) 

Kuzenimle otururken sürdüm "bu neeee!!" deyip silecektim ki "bekleyelim biraz belki oturur" dedi kuzenim. İyi ki dinlemişim. Daha güzelleşti bekledikçe. Akşam ilk iş bunu almamı söyleyen arkadaşıma fırça kaymak oldu:p "Hay senin zevkine" diye başladım, "skalada daha cartı yokmuş" diye devam ettim:) Sonradan kahkahayı bastım. Bol maceralı bir ruj seçimi oldu benim için. 


Fotograf  http://www.reallyree.com 'dan alıntıdır:) Flaşlı haline aldanmayın:) Gün ışığında daha hoş duruyor:) Çok yansıtamamışlar. 

Hazır hiç kimse keşfedip yazmamışken ben yazayım dedim. Buyrun beraber inceleyelim:
Pembe insanıysanız renge bayılacaksınız. Özellikle bronz tene çok yakışacak bir tona sahip, yaz gecesinde efil efil şifon bir elbiseyle kombinleyip kendinize hayran bırakabilirsiniz.
Sürümü bence zor. Fırçaya çok alırsanız bir türlü opak olmuyor. İyice sıyırıp dudaklara öyle uygulamak gerek. Bende çizgilenme problemi olmadı ama dudakları kuruttuğunu söyleyebilirim. Kalıcılığı da fena değil aslında 2 saatte bir tazelemeniz gerekecek:) Çünkü bulaşabilir bir yapısı var. Alışık olmadığım için ben kontrol ederken zorlandım epey:p Tazeleriz rengin hatrına nolacak:)
Dudakları olduğundan bir miktar daha dolgun gösterdiğini düşünüyorum. Öyle bir şey vaadetmiyor ama arkadaşımda denedik gördük . Diyorum ya çok çarpıcı duruyor. Deneyin mutlaka. Göz alışıyor.
İlk sürümde garip bir kokusu var. 5dk sonra geçiyor ama. Öyle aman aman bir şey değil.

Kısaca ben ürünü kullandıkça sevdim. Yaz boyu sürekli kullanırım sanırım:)) Testerını deneyin görürseniz. Pembe sevenler aşık olacakk:) Vee görenler size  WOAWWW! diyecek;) Demedi demeyin:)

Natural renklerden hoşlananlar için tonları mevcut tabii ki. Bulduğum yerde Luna ve Celestial benimdir:))))

Kokulu Kokulu Pembişşş Öpücüklerrr!!!

Yorumlar

  1. celestial tarafımdan kapıldı:))) herkes yazıyor ben daha bir kere sürebildim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mia moore 'u bulan ben bunu da bulucam azimliyim:p Celestial'i beğendin mi bari??

      Sil
    2. beğendim:) bulduğunda al:)

      Sil
    3. yanıtım 1 ay sonra geldi mutluyum:p

      Sil
  2. Çok cart değil mi rengi ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :)))) ama sürdükçe gözüm alıştı. ilk katını peceteye silince gayet mat oluyor. o halin de sevdim. canlı bir fuşya. taktım yazın bitiricem bunu:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar